Howrd Skrevet Juni 21, 2010 Skrevet Juni 21, 2010 Har begynt å bytte pumpa på min E34 94mod, siden den stoppa rett etter veien og har vært til BMW verksted for feilsøking. Har kommet så langt at jeg har åpna dekselet øverst, tatt av slangene og kontakten, skrudd opp plastringen som holder fast, og henta opp bensinmåleren. (Har plast-tank) Ser at pumpa er festa nedi bunnen på tanken, men er litt usikker på hvordan den "klipses" løs. Skal fortsette i morgen, og håpte på noen forklarende svar slik at jeg slipper å bli totalt dopa på bensinstank
sonic Skrevet Juni 23, 2010 Skrevet Juni 23, 2010 Du må bare stikke nedi med handa di. Pumpa sitter inni en plast-dings som du må klipe rundt å dra opp. Tips: bruk lommelykt. Bensen er jævli kaldt, så bruk plasthanske, så unngår du å fryse helt ihjel.
sealed Skrevet Juni 23, 2010 Skrevet Juni 23, 2010 Må klemme inn "armene" som på bilde og dra den opp
Howrd Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Skrevet Juni 23, 2010 Tusen takk for alle svar. Tok litt tid før jeg fikk opp den som må klipses fast, men den kom da etter hvert. Den satt litt ekstra godt i den ene klipsen, fordi det returrøret sitter litt godt i mellom plastholderen til pumpen og plastdelen som er igjen i tanken. Ellers kan jeg nevne at det var vanskelig å få pumpa delt fra plastholderen, da det var !!!4!!! klips som måtte holdes tilbake samtidig Men ble greit nå, så kanskje noen får bruk for denne tråden siden.
swapyboy Skrevet Desember 25, 2013 Skrevet Desember 25, 2013 DA vet jeg at den ligger INNI!! tanken.. Takk for gode svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå