Vignie Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 Er i Bodø i militæret og har bare iPhone... Er Mega knølette å få lest epost... Ikke stress med det:) hvordan ville det vert å få de sendt tror du?
mariusea Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Skrevet Juni 24, 2010 Er i Bodø i militæret og har bare iPhone... Er Mega knølette å få lest epost... Ikke stress med det:) hvordan ville det vert å få de sendt tror du? blir dyrt å sende dem. men når skal du ned fra bodø? reiser til bergen å ålesund neste helg, så kunne tatt dem med
Vignie Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 Hærlig! har perm fra lørdag og til 12. Tror jeg! Men det var prisen da? mine 140 kr dagen fører til lavt felgbudsjett!
mariusea Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Skrevet Juni 25, 2010 bump... ingen som treng deler, evt hel delebil med knall bra drivverk! bilen er kjørt 17 år i finmark, å siste året i hedmark, å er eid av eldre folk, så her er ikke noe herja med. sitt også sports grenrør i rustfritt stål på den nå
mariusea Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Skrevet Juni 28, 2010 bump.... blir kjett å måtte sende den på hugger`n. her er det massevis av deler. alt skal bort. hadde tenkt meg å selge den komplett, men blir nok i deler.
TBRace Skrevet Juli 6, 2010 Skrevet Juli 6, 2010 Er intressert i speedometer hvis digital km-teller. Pris?
mariusea Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Skrevet Juli 7, 2010 Årsmodell på motor? Siemens eller Bosch ledningsnett? motor er fra 92 tror jeg det var, å bosch ledningsnett
mariusea Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Skrevet Juli 7, 2010 Er intressert i speedometer hvis digital km-teller. Pris? digitalt speedometer ja, kom med bud på PM, men vil helst selge komplett bil først.
kje Skrevet Juli 20, 2010 Skrevet Juli 20, 2010 Har fått tak i egen delebil nå, men trenger manuell girkasse og mellomaksel fra m50 om du har det?
mariusea Skrevet Juli 20, 2010 Forfatter Skrevet Juli 20, 2010 Har fått tak i egen delebil nå, men trenger manuell girkasse og mellomaksel fra m50 om du har det? sitt girkasse fra m20 på den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå