Concep Skrevet Juni 21, 2010 Skrevet Juni 21, 2010 Vurderer å selge min turbo motor, for å kjøpe noe grommere. Er en 86 mod M20b25 motor Med 885 topp. T34 Turbo med int Wastegate. Rustfritt polert grenrør med toppmontert t3-4 Flens. m30B35 Dyser, i M3 e36 Fuelrail. MF2 Tillegsprut med M3 e36 dyse. Prosport bredbåndslambda, Downpipe i 3 tom, eksos hele veien kan følge med. Alu Intercooler med alt av trykkrør. Motoren er blitt kjørt med Turbo i 4 mnd før topp pakning røk pga mager bensin blanding. Hadde da org dyser. Motoren Trenger da ny topp pakning ( toppen er demontert ) Denne motoren er bare å sette rett i bilen, skru på toppen igjen og tut og kjør ! Gi bud ! Er ca 240+ hk på 0.5 bar;)
Concep Skrevet Juni 21, 2010 Forfatter Skrevet Juni 21, 2010 Kan selges med ny org topp pakning, montert på ! Men den burdte hatt Mls e.l Derfor jeg i utgangspunktet ikke gidder å selge med montert topp. Men kan kjøpes kjørbar, dog til en litt stivere pris !
Concep Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Skrevet Juni 22, 2010 Opp ! Kom med bud, skal ikke ha gull og grønne skoger for dette ! dette blir laaaaangt billigere enn hvis du skulle kjøpt løst turbo kit !
Concep Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Skrevet Juni 22, 2010 10 000 / bud, Kan selges med ett karosseri ! 1986 325i Alpin hvit 2 dørs. Eu godkjent til sept i år Årsavgift for i år betalt. Getrag 260 kasse. Godkjent senket og 17 felger i vognkort. Da er prisen dog langt over 10 000 da selges den ferdig, kjørbar stand
Concep Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Skrevet Juni 25, 2010 Kan være intr i innbytte ja. Spørs hva. For hele sulamitten har jeg allerede bud på 25 papp. har i utgangspunktet behov for penger, for har veldig lyst til å hente en m5 i tyskland. Men kom med forslag !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå