Østgaard Skrevet Juni 21, 2010 Skrevet Juni 21, 2010 Hallo. Har høgd en touring, så har mye deler igjenn. Det er en orginal 320, 90 mod. Diamantsvar metallic. Bilder ligger litt her og der. Bare å spørr om du trenger noe. Ting som er verdt å nevne: Panser Strøken frontrute Berebruer foran og travers 325. Det meste av deler til m20b20. Starter, dynamo, coil osv Komplett visker system Rattstamme med fungerende tenningslås(to nøkler) Mellom aksel. Strøken bensintank Helt ny innsugsbelg. Radiator 320. 14" alu felger med gode sommerdekk. STRØKENT 4-dørs intriør Bakseter til touring. Dashbord BRA bensintank Div intriørdeler til touring. Bilder: Frontruta: Innsugs belgen: Toppdeksel m20: Div deler: Eksos fra e30 med m20b20(kun fresmste igjenn) Servo solgt Komplett touring baksete: Radiator: Panser: Bakdempere: Bensin tank. Relativt ny, men var litt lakkrust. Så pussa den ned å grunna den med ei veldig bra rustgrunning. Deretter 2 strøk med arcanol. Bilder av lylter og grill: Om du trenger noe som ikke står her så er det bare å si ifra. Kom med bud på delane. Skal vekk!
Østgaard Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Skrevet Juni 23, 2010 Demonterte alt bortsett fra bakstilling og tank igår. Det blir demontert idag eller i morgen. Om noen trenger noe til m20, må jeg vite det idag, da bilen blir vraka i morgen Har bilder av det meste, så er bare å si fira om du er intrisert i noe
Østgaard Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Skrevet Juni 23, 2010 Bud på 2000 for servoen, helt komplett. Kan legge inn bilder om det skulle vere intressangt.
Mrbendiksen Skrevet Juni 23, 2010 Skrevet Juni 23, 2010 Hvordan ser frontfangeren ut? Leter etter ett bra utgangspunkt for å bygge på Infinity leppe.. Har du flere bilder du kan slenge ut av den? er lyktene i den der, evnt hele?
Østgaard Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Skrevet Juni 23, 2010 Hvordan ser frontfangeren ut? Leter etter ett bra utgangspunkt for å bygge på Infinity leppe..Har du flere bilder du kan slenge ut av den? er lyktene i den der, evnt hele? Frontfanger har jeg ja, den er i bra stand også Blinklysa du tenker på? De står i vertfall... Har glemt å ta bilde av fangaren, så har bare dette: Kan ta flere bilder i morgen om det er interisangt.
Mrbendiksen Skrevet Juni 23, 2010 Skrevet Juni 23, 2010 Ja flere bilder er ett must Skal høre litt rund i morgen på priser, så alt kommer jo an på den da!
Østgaard Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Skrevet Juni 24, 2010 Ja flere bilder er ett must Skal høre litt rund i morgen på priser, så alt kommer jo an på den da! jess. Fikser bilder idag jeg da..
Østgaard Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Skrevet Juni 24, 2010 Har du venstre lykt fremme? Evt pris? Det har jeg, men ser helst at det blir solgt komplett. Kom med bud komplett du Er linselykter...
Tor-Einar93 Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 byr 200 for fremste del av midtkonsollen viss du har den.. send PM
Østgaard Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Skrevet Juni 24, 2010 byr 200 for fremste del av midtkonsollen viss du har den.. send PMpm sendt
Østgaard Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Skrevet Juni 24, 2010 Ja flere bilder er ett must Skal høre litt rund i morgen på priser, så alt kommer jo an på den da! Da har jeg lagt inn bilder over her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå