jallaask Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 hei. holder på å ska anskaffe meg en mellomaksling til 328i min. men er lite akslinger fra 328i å få tak i. hadde en som eg betalte for her på forumet men dukka aldri opp og ikke snakk om å få tak i selger så ser på det som tapte(stjelte) penger. men det jeg lurer på er om jeg kan kompinere me aksling fra anna type bil. m3 3L har jo samme kasse og det har vell 325 Tds og. kan eg bruker fremre del av m3 akslinger eller hele akslingen fra 325 Tds? takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallaask Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2010 bumper denne for skulle hatt meg en mellomaskling for. vist noen har en som jeg kan bruke må de rope ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jallaask Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2010 ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zmikkey Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 328 og m3 har samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LianLi Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Hele akslingen er ikke lik, han spør om man kan bruke den fremste delen å kombinere med en annen aksling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adrido Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 har en 328 aksling liggende vist du er intrisert og kjøpe. ta kontakt på pm vist du er intrisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå