Grovkak Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Kjøpte meg M girkule idag, men er det noen som vet hvor man skal koble ledningene og hvordan kommer jeg meg fram dit de skal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 ein pleier å hente strøm i fra belysninga i aksebegeret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grovkak Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2010 ein pleier å hente strøm i fra belysninga i aksebegeret Enkleste måte å få til det på blir vel å skru løs midtkonsollen det da sikkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 du får kjøpt et ledningsnett til dette som går fra hovedlysbryter. sjekk ut koed.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grovkak Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2010 du får kjøpt et ledningsnett til dette som går fra hovedlysbryter. sjekk ut koed.no. jeg har det ledningsnettet der, fulgte med girkula Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Kobler til dimme bryteren,hvis jeg ikke husker feil.Ved siden av der man justerer lys høyden. Det er hvis du har orginale ledninger,men dette er på E36 usikker på E34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grovkak Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 okei, får vel bare skru opp midtkonsollen å lete litt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Jeg kjøpte M kule med lys til min E36. Da kjøpte jeg i tilegg med dette ledningsnettet. Det er meningen at man skal ta ut strømmen ifra der du dimmer lysene til instrumentpanelet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grovkak Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2010 Okei skal se hva jeg finner fram Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå