Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 220
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Du har nå my arbei framover du å ja :)

Litt må arbeid må ein nå ha? :D Ha komme et stykke no da, skjer ikke ut såm et vrak lenger :D

Skrevet
må bare spørre.. du har ikke tilfeldigvis en luftfilterboks til overs?

Hehe, ikke fåreløbi nei, men muligens senere i uka, skal se hva som er med den "nye" delebilen jeg skal hente iløpet av uka, regner med det blir om tirsdagen :)

Skrevet

Her er 745ia klar for å bli spiker :)

818xu0xzef1emls5hsiw.jpg

Skar ut en bit av 745'n, som jeg muligens skal sveise inn på min :) Skar også ut hele bakenden :)

tglbyy7rj8golfqd67h4.jpg

zwiajjz52bivsel2br3o.jpg

Ny E23 var tilbake noen timer etter, nå en 735i utn motor og gir :)

ik0gdajg9ygytmr9uevw.jpg

kif6hhk7ylwlyrlo8yrd.jpg

Faktisk så ble jeg overasket over hvor bra karoseriet var, bare dørene som det var rust på :) Så får se om jeg kaster i en motor og bruker den på bane eller noe sånt etterhvert :D

Skal begynne og demontere pedaler å flytte det over til den Blå 735 imorgen tenker jeg :)

Skrevet
ilt å sjå kass de gikk på tur hæm, men gått å sjå att du ikkje gi opp :)

Håper det blir oppstart og prøvetur nå snart :) Skal ha nesten alt av deler jeg trenger nå :)

Skrevet

Da har jeg etter endel om og men bestillt mellomaksling fra 728, ringte koed idag. På slutten av samtalen sa ha, "Og foresten så har du 2000,- tilgode hos oss" Grei beskjed å få det :P Husker ikke hvorfor engang jeg ;)

Ringte GS og spurte om de viste forskjellen på 728aksling vs 735 aksling, så sa de at det mulig er hardykoblinga, men denne har samme dele nummer, så må være noe med selve akslinga :) Og da påsto de at det var annen M20 motor i 728 og at det var derfor akslinga var forskjellig :D

Menmen, akslinga er på tur nå, så får se om det passer, har en kompis som gjorde akkurat det samme som meg, han tok akslinga fra 728 :)

• 3 weeks later...
Skrevet

Oj... Noen med arbeidslyst her ser jeg :shock: Håper du får bil igjen av denne. Den så vertfall meget fin ut før velten. Men ett spørsmål: Den 745`en du kasta så ut som et bedre utgangspunkt? Du kunne jo ha putta en turbomotor oppi den, uten godkjenning :o

Skrevet

Håper den står ferdig til neste sommer :) Har dabbet litt av med arbeidslysta i det siste. Men tenkte meg inn på EU nå snart ivertfall :) bare noen få timer med arbeid til den er kjørbar :P

Den 745`n jeg kasta var desverre rammeskjev, hele fronten hadde kommet opp, så denne ble kjøpt av tidligere eier kun pga motor.

Men tror ikke det skal så mye til før jeg kan få min godkjent som 745 heller, tenkte og sende en søknad etterhvert :)

• 4 weeks later...
Skrevet
Du har ikkett par tåkelys med fester til overs til e23?

Selve tåkelyset er det vel mangel på her også, er sprukket glasse i de fleste mener jeg :/ men festet har jeg ja

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...