HagenJR Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Skrevet Juni 12, 2012 Da har jeg snakkest med BT ang godkjenninga av hengeren igjen. måtte søke om unntak av "wmi" kode. Men dette skulle ikke være noe problem sa han. Fjering og dempere kunne jeg bygge om så mye jeg ville så lenge det var der å fjeret litt å ikke datt ut! Altså den skal senkes! blir nødt til å montere noen markeringslys i fronten på den siden den blir så bred. Trekant refleks bak må jeg også ha, men da har jeg bare på noen med magnet.Kommer jeg under 300kg (noe som blir vanskelig) så kan jeg kjøre i 80km/t med den. Men han sa at jeg måtte passe på å bygge den solid nok, var de i tvil så kan det hende jeg ble sendt til "hammer tilhengerfabrikk" i børsa så de kunne se over den finne ut om den er solid nok! Tror ikke det skal være noe problem. Den er jo veldig solid, må lage ei solid ramme i front å draget blir solid! Hørtes jo fullt overkommelig ut. Blir tøft dette Gjør egentlig det ja, mulig det kanskje bli bygd om til bremser senere, spørs på hvilken vekt jeg kommer på regner med det blir noen turer til BT
helland Skrevet Juni 12, 2012 Skrevet Juni 12, 2012 Da har jeg snakkest med BT ang godkjenninga av hengeren igjen. måtte søke om unntak av "wmi" kode. Men dette skulle ikke være noe problem sa han. Fjering og dempere kunne jeg bygge om så mye jeg ville så lenge det var der å fjeret litt å ikke datt ut! Altså den skal senkes! blir nødt til å montere noen markeringslys i fronten på den siden den blir så bred. Trekant refleks bak må jeg også ha, men da har jeg bare på noen med magnet.Kommer jeg under 300kg (noe som blir vanskelig) så kan jeg kjøre i 80km/t med den. Men han sa at jeg måtte passe på å bygge den solid nok, var de i tvil så kan det hende jeg ble sendt til "hammer tilhengerfabrikk" i børsa så de kunne se over den finne ut om den er solid nok! Tror ikke det skal være noe problem. Den er jo veldig solid, må lage ei solid ramme i front å draget blir solid! Hørtes jo fullt overkommelig ut. Blir tøft dette Gjør egentlig det ja, mulig det kanskje bli bygd om til bremser senere, spørs på hvilken vekt jeg kommer på regner med det blir noen turer til BT synes du skal sette inn caliptere etter godkjenning, bare for syns skyld : )
HagenJR Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Skrevet Juni 12, 2012 De blir nok satt på ja, samme med eksos men tror jeg dropper henger krok
Riberto Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 De blir nok satt på ja, samme med eksos men tror jeg dropper henger krok Hehe, behovet for hengerkrok er vel ikke særlig tilstede på denne nei
HagenJR Skrevet Juni 14, 2012 Forfatter Skrevet Juni 14, 2012 De blir nok satt på ja, samme med eksos men tror jeg dropper henger krok Hehe, behovet for hengerkrok er vel ikke særlig tilstede på denne nei Er vel ikke det nei
HagenJR Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Skrevet Juni 19, 2012 Fremgang ja Siden du har klaget så mye Helland så har jeg tatt et bilde kun for deg Da henger hengeren i lufta, laget et "tårnstag" så den får henge fint uten at noe blir skjevt Har plukket ned bakstillinga å fjernet de festene jeg ikke trenger å begynt å pusse litt på den. Vurderer å kjøpe nye foringer, men føler kanskje det blir litt for mye, har jo egentlig ikke så mye bruk for de. Men ser jo mye bedre ut da Bremseskjold blir kjøpt nytt Var såvidt jeg så bakstillinga i støvskya på slutten Både bakstilling å under hengeren skal få lakk å tectyl.
HagenJR Skrevet Juni 19, 2012 Forfatter Skrevet Juni 19, 2012 Da var det bestilt nye foringer å bremseskjold! Så da blir det gjort bra!
Riberto Skrevet Juni 20, 2012 Skrevet Juni 20, 2012 Ser ut for at det er fremgang ja, blir da bra dette
HagenJR Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Skrevet Juni 20, 2012 Har vært nysgjerrig på vekta ganske lenge nå, så fikk lånt meg ei vekt idag, å ble egentlig positivt overasket. Håper på å komme meg under 300 kg, slik at jeg kan kjøre i 80 km/t. Målte 205 kg med bare skallet. 240kg når jeg la travers, bremseskiver å hengerdraget i hengeren. hengerdraget er alt for langt, og dermed for tungt. Men mangler jo plata i front, samt fjærer, dempere, bærebruene å hjul. Så er litt skeptisk til om jeg klarer å komme under 300 kg. Men angler å fjerne endel fester under hengeren enda. Her er foringene fjernet, mangler litt fin pussing til før det blir lakkerting!
HagenJR Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Skrevet Juni 20, 2012 Har du pilsen klar til i morgen?? Pilsen har jeg klar ja Noe usikkert om jeg får til å være med ennå, men satser det
HagenJR Skrevet Juni 20, 2012 Forfatter Skrevet Juni 20, 2012 Fått gjort litt mere ikveld Pusset ned bremseskivene å grunnet de Må kjøpe meg grå lakk! Begynte å få på litt farge på traversen også, trodde jeg hadde nok maling, men viste seg at når jeg skulle åpne boks nummer to så var den GRÅ Tror det blir noen dager pause på denne fronten nå, skal gjøre litt på E38'n først å fremst
HagenJR Skrevet Juni 22, 2012 Forfatter Skrevet Juni 22, 2012 Ikke noe hull til grøftlys men Sent from my iPad using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå