Emblem Skrevet Juni 23, 2010 Skrevet Juni 23, 2010 Vurderer å selge godbilen grunnet boligkjøp. Litt om bilen: Bilen har rulla snart 133.000km... relativt lite for en 99 mod.. ? Fins ikke rust. Bilen ble benket til ca 280hk på bakhjulene, tipper der er ca 330-340hk i motoren. Ellers på bilen er det HR understell, BBS Motorsport 19" felger. Understell å felger er godkjent å stemplet i vognkort. ( som de fleste sikkert har skjønt, er ikke kompressoren det ) Inni bilen er det sort skinn,el.stoler forran, HK hifi anlegg, multif.ratt, cruise kontroll, dsc, el.gardin i bakrute, osv.. Eneste som mangler er egentlig takluke og navigasjon.. Cd spilleren mangler på bildet av bilen inni. Men har skaffet en ny som er på plass å funker helt fint. Bilen er godt tatt vare på, å det er ikke mye å sette fingeren på her med tanke på bilens alder. Noe småplukk i lakken er det, men ikke noe bulker eller store "skader" .. Komplett servicehefte (en god del av servicene er tatt av ESS ) å en god del kvitteringer på ting som er gjort igjennom tidene følger med. Bilen ble importert fra Tyskland av ESS, som brukte bilen selv til å markedsføre sitt produkt på treff,gatebil osv. Jeg er andre eier av bilen siden ESS. Men både jeg å forrige eier har tatt skikklig vare på bilen. Forrige eier solgte bilen pga lite tid pga reisejobb å andre prosjekter stående. Med tanke på att en 320 med kompressor kan få opp imot 200.000kr, så selger ikke jeg denne bilen for under 200.000kr . Dere får bare se på den, å hyle ut om dere lurer på noe. Jeg har nokk glemt noe. PM viss kjøp kunne vere aktuelt . Bytte i annen bil kan vere av interesse viss bilen er nyere enn 98mod. Tar kun bytte i tysk bil.. skal vere noe spesielle greier viss jeg skal ta til meg noe fra japan osv.
Hesleskaug Skrevet Oktober 20, 2010 Skrevet Oktober 20, 2010 Innbytte i denne? 110k mellom viewtopic.php?f=38&t=165933
Emblem Skrevet Oktober 20, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 20, 2010 Det skulle jeg ønske jeg kunne sagt ja til, men jeg har desverre lån med pant i bilen så banken kommer aldri til å godta det.. dem er jo firkantet for alt dem er verdt.. Men du eier hvertfall en RÅ e30 ! Jeg kunne tenkt meg en sånn, men det må evt bli etter jeg har kvitta meg med 328´en..
R Andersen Skrevet Oktober 20, 2010 Skrevet Oktober 20, 2010 Dette er gamle bilen min, og du er nok ikke 2. eier etter ESS. Jeg kjøpte den av ESS, og det har hvertfall vært 2 eiere til etter meg som jeg vet om. ESS brukte ikke denne på treff etc. Det er jeg som har montert felger og understell.
Emblem Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2010 hehe ja men takk da vet jeg jo det =) Det er litt kjedlig når du tror du har blitt fortalt fakta av f.eks en bilselger men så kan noen komme å motbevise det.. Jeg har på ingen måte ment og lyge til noen om bilen, bare så det er sagt. så jeg beklager for feil info. Når var det du eide bilen da? jeg snakket jo selv med ESS å han som snakket til meg i telefonen sa de brukte mye bilen til å "fremme sitt produkt"... ? Om du sitter på noe info om bilen som jeg kunne hatt godt av å vite, så hadde jeg satt pris på om du kunne dele! =)
R Andersen Skrevet Oktober 21, 2010 Skrevet Oktober 21, 2010 Det er slik det blir med historien til en bil når den har skiftet eier et par ganger, så jeg klandrer ikke deg for det. Jeg hadde vel bilen for +/- 5 år siden. Jeg vet ikke om noe spesiellt med bilen, men den var i meget god stand når jeg hadde den, både innvendig og utvendig.
Emblem Skrevet Oktober 21, 2010 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2010 Det er faktisk bilen enda vi hadde den opp på bukk i sommer å folk som var der sto bare å gapte for der fantes ikke noe rust
hao Skrevet Januar 28, 2011 Skrevet Januar 28, 2011 Å fytti katta Nå angrer jeg på kjøp av en E36 til Må nok selge noen biler å refinansiere snart. Denne var rå. Drømmebil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå