Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var lite info om innpress (ET/offset) på felgene, og hvilken bil du skal ha dem på, så blir vanskelig å gi et svar på spørsmålet ditt :)

Skrevet

Husk å bestille felger med riktig innpress nå da ;)

Har du lyst på strek i dekka ville jeg tatt 245 breie bak og 215 foran, 35 eller 30 i høyde det bestemmer du selv.

Vil ikke du ha strek kjører du 265 bak på 9,5" felg og 225 eller 235 foran.

Skrevet

Innpress har jo ikke noe og si på hvilken dekkdim han skal/vil kjøre på.

Enig med sladjan.. Gå for 215-35 foran og 235-30 bak, det vil gi pent strekk, og tilnærmet lik rulleomkrets :)

Skrevet

Tenkte på innpress på grunn av at viss han kjører lavere innpress må ha kjøre strek for å ikke subbe. Spørs om han vil ha felgene helt ut liksom, og hva senk han kjører.

Jeg personlig ville gått for samme profil både foran og bak, enten 35 eller 30. Ser mye bedre ut fra sida. :)

Skrevet

jeg kjører selv med 8,5" forran og 9,5" bak..

215/35 forran

265/30 bak... bakdekka har jeg tenkt og bytte ut med 235/35 eller 225/40, vet ikke helt hva som vill se best ut..

Skrevet
jeg kjører selv med 8,5" forran og 9,5" bak..

215/35 forran

265/30 bak... bakdekka har jeg tenkt og bytte ut med 235/35 eller 225/40, vet ikke helt hva som vill se best ut..

Jeg kjører 215/35 foran og 225/35 bak med samme dim felg som deg.

ville ikke kjøpt 225 dekk bak viss jeg var deg. Kjøp heller 235 eller 245. Syns 225 er alt for lite dekk.

Skrevet

Felgende kommer på 7500 kr hadde ikkje kjøpt dem på ebay. et helvete hvist de skulle være noe galt med dem.

Har selv kjøpt felger i norge å fått feil innpres på en eller flere felger. Hvist du skal kjøpe hadde jeg satset på et trygt firma og spesielle felger. Prøv og avtal på forhånd med nedskiving av verdi. tollvesenet er rimelig hissig når verdien overstiger 1000kr. forlanger orginalfaktura. har kranglet med dem en del.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...