Morty999 Skrevet Juni 23, 2010 Skrevet Juni 23, 2010 har fått inn en engelsk m3 nå som skal selges i deler.. km ca 200 000, svart skinn interiør. elektrisk.. STRØKENT! S50b30 som er uten ulyder, kan prøves/høres i bil ennå.. kompl drivlinje ca 200 000km, alt skal selges utenom front og bakfanger... kommer bilder i løpet av uka.
jallaask Skrevet Juni 23, 2010 Skrevet Juni 23, 2010 er intrisert i bekledning i bagasje rom! hvilke farge er det på dette. bilder hadde vert fint
Morty999 Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Skrevet Juni 24, 2010 Bilen er Knall rød,, huske rikke fargenavnet nå.. Tannstanga er jo "feil" vei? siden rattet er på feil side... bilen er svart inni, samt baggasjerom.. Ullsokk, det kan jeg ikek svare på her jeg står nå, men om det er orginalt på m3 så er jeg sikker på det, men diff selges ikke løst, event hele bakstillinga Org eksos som har hvertfall ny bakpotte. på spoilern bak står det "bmw motorsport" der hvor bremselyset pleier å være, samt over demperne foran i motorrom. baksetene ser faktisk nesten nye ut, Venstre stolen er meget bra, høyrestolen er hel, men skumgummien er litt sliten på de vanlige plassene. stolene er hel elektriske og alt virker. skal ta bilder i morgen så da skal jeg få ut de. Motor, gir led nett og det som hører til motoren går for ca 35 000, kan godt høres /prøves i bil hvertfall 1-2 uker til. ingen ulyder i motor eller girkasse og er meget tigth og fin i giring.
m-alpin Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 hvis det er briliantrød,vil jeg ha begge framskjermene om de er bulk/rustfrie. bare gi meg en pm!
Morty999 Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Skrevet Juni 24, 2010 det er muligens vi skal ha den selv, sjekker opp det i morgen skal sjekke fargekode i morgen, men den er KNALL rød hvertfall.. rimelig sikker på att det er denne fargen.. og ja jeg veit det er e34! hehe, men fargen er helt lik
Morty999 Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Skrevet Juni 24, 2010 om motor har vært åpnet vet ikke jeg, men ingen ting som tyder på det. bilen blei kjøpt av en kar i 50 åra i england og har blitt godt tatt vare på så er rimlig sikker på att motoren aldri har vært åpnet før, men kan ikke garantere dette.. pleier de å ryke da?
Morty999 Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Skrevet Juni 27, 2010 vil helst ha kjøper på motor/gir osv før vi begynner å skru bilen i småbiter..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå