Tuborgs Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Da er det bestemt at jeg vil selle bilen! Har da hatt bilen i ca 1år og er glad for at dette er min første bil. Politelig og starter alltid! Dette har blitt gjort i mitt eie: -skiftet toppakning da denne var defekt fra forige eier. -skiftet bensinpumpe -fikset den elektiske takluka -skiftet alle dempere -skiftet styrestag fremme på høyre siden. -fikset radeo ledning + med bilen: -Motoren har lang levetid ifølge mekaniker. -splitter nye sommerdekk på alle hjul kjøpt i år. -skiftet til angel eye's lykter. -Følger med M fanger. ( kan lakkes og monterest før salg ) - med bilen: -Er da noe rust på sjørt og hjulbuer men dette er stort sett alt. -lakken er ikke så veldig fin, noe riper her og der en del på panser. ( katter og barn gjør susen ) -Skinn på ratt har løsnet på toppen -turtal,spiddometer osv har den tedens og skru seg av ( begynte for noen uker siden ) -Skifte høyre framsjerm siden denne da er bulket og stygg etter ett lite uhell med en fortauskant. Har da montert noe nytt stereo i bilen som følger med ( untatt 7" spiller kan selges mot tilegg). Dette består av: 2x Pioneer 5" mids 2x 6x9 JBl høytalere 2x 12"Subber fra US-blaster 1x Boss 4kanals forsterker på 1600 watt med lowpas filter for sub 1x ????? forsterker med ?????? watt 2 kanals. ( kan finne ut dette ) 1x 7" touch cd spiller med ukjent merke, spiller greit, er mulighet for å se film koble til ipod ect andre aux inganger og spille mp3 plater Bilen går da billig pga rusten/skader på front og lakken, selgest da som bilen står. Er du interesert kan du kontakte meg på 97093010 eller kyrre_andre91@hotmail.com Send helst melding eller mail siden jeg er på jobb! har forsjellige jobbtider så jeg kan være vanskelig å få tak i. Bilen er i dagelig drift. slenger da med noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomzerk Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 årsmod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jebuz Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Er vel en 92 modell som det står under "kjøretøy" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 ah, ja beklager glemte å skrive det ^^. er 92 mod ja, Årsavgift er betalt og forresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 mye skal du ha vist spilleren ska følge med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakonhauk Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 Hvor lang er den kjørt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deepfreezegear Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Juli 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2010 Tar en bump, reiser til sverige 12-17 juli! er da ikke mulig å få sett på bilen siden jeg kjører den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Juli 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2010 Bumpie, pris er nå Ink anlegg. untatt 7" spilleren. følger med en pioneer spiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Juli 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2010 Så tar vi en bumpie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå