raymond m Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Vurderer å selge M3`n min da jeg vurderer overgang til Sport Evo.. Sjekk Show and shine tråd for masse info om bilen viewtopic.php?f=6&t=105041 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wagon Skrevet Juni 23, 2010 Share Skrevet Juni 23, 2010 Og hvor mye havner denne på ca ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2010 Og hvor mye havner denne på ca ? Jeg har tenkt 259 000 kr... uten innbytte.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Lurer på om jeg hadde inn denne på verksted i går? Så jævli påkosta ut under isåfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 selg denne til noen som kan ta vare på den! ikke en 18årig'pappa'gutt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 Lurer på om jeg hadde inn denne på verksted i går? Så jævli påkosta ut under isåfall.. Yes for å ordne en eksos ring som hadde blitt ødelagt.... Tussen takk for hjelpen foresten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2010 selg denne til noen som kan ta vare på den! ikke en 18årig'pappa'gutt;) Ja det skal jeg love deg.. dee som har vært intresert til nå har vært kunn våksne folk som hvet hvilken bil det er og dee har hadd tidligere samme bilen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Lurer på om jeg hadde inn denne på verksted i går? Så jævli påkosta ut under isåfall.. Yes for å ordne en eksos ring som hadde blitt ødelagt.... Tussen takk for hjelpen foresten... jo for all del.. ikke ofte vi har inn e30 m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Og hvor mye havner denne på ca ? Jeg har tenkt 259 000 kr... uten innbytte.... Verdt hver ei krone! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjokko Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 nyydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
winchester Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Nydelig bil, lykke til med salget! Selg den til entusiaster, og ingen andre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 faen.... den der har jeg lyst på. hmmm.... tenke tenke..... det va en 90 mod regga seint i 89? eller? rette bilen å ha stående i butikken min når det er drit vær og ta ut kun når det er tørt. ringe deg mandag eller tirsdag raymond. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2010 faen.... den der har jeg lyst på. hmmm.... tenke tenke..... det va en 90 mod regga seint i 89? eller? rette bilen å ha stående i butikken min når det er drit vær og ta ut kun når det er tørt. ringe deg mandag eller tirsdag raymond. OK kosellig... Du kan få med 2 stk blanke griller.. den som følgte med bilen org..som er sotet den blanke pluss at jeg har helt nytt et også... Jeg klarte aldri besteme meg hvilken grill som blee best så jeg bytter hver uke nesten... vanskelig det der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raymond m Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2010 Litt info... tlf nr: 90 12 52 65 Mail adr: raymond@tevodekk.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffa Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 solgt da å styr:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå