Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei.har bestillt mg dette rieger hekkskjørtet til min e36.så lurte på om d er noen som har montert et slikt,og om d passer bra?eller er d mye tillpassing og greier for og få det på?? takker på forhånd for svar :)

tdr6drvrkz9etva68gr6.jpg

Skrevet

Hva mener du med 'dette' da? :P

- Bakfanger?

- Spoiler/vinge?

- Lykter?

Merke og produsent har nok mye å si på hvordan passform/hvor ferdig produktet er.

Regner med du må bruke noe lim, klips, e.l. for å feste bakfanger plastikken/glassfiber fast i den bjelka/fangerjernet du allerede har. (så du må nok plukke løs den gamle først).

Har du standard/org fanger nå, så plukker du bare av listene, for så å dra ut plastikk klipsene som holder fanger plastikken inntil bjelken.

Mulig det er greiest å plukke av hele fangeren. (gjør det fra bagasjerommet, 2stk muttere på hver side bak/nedenfor den lange sorte plastikk lista som ligger under der luka treffer når den lukkes). Så må noe plastikk klips/muttere el skruer løsnes på hver side i innerskjermene bak.

Er normalt at "skyvesporene" i fangerne er der på de fleste mener jeg. Men det er ikke helt sikkert det heller. Så da må du mulig ta deler fra den gamle fangeren og feste på et vis.

Vinga er det nok hull/gjenger i, så du må borre i koffertlokket og skru den fast.

Evt kan den limes, men best er nok lim + skruer. (rustbehandling er fint om du ikke vil at bagasjelokket skal begynne å ruste i hullene)

Baklyktene er enkelt og greit bare skrudd med 4stk muttere hver på baksiden.

Skrevet

Hvis du allerede har bestilt det så ser du jo veldig fort hvordan dette må monteres, og om du legger ut litt bilder å sånn når du får det så er det nok greiere for flere her å svare på selv om de ikke har montert akkurat denne.

Det blir nok noe i den retningnen AlXz sier kan jeg tenke meg ;)

Skrevet

hei.d var bare og skru av di skyvefesstene eller hva d nå heter på sidene og skru d fasst :) ble veldig bra,takker for svar foresten :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...