Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei har en 1 serie coupe e82 som treng nye dekk.

Hva kan dere annbefale. dimensjon som står på er:

215 40 18 og 245 35 18

Har fått veldig sprikende priser alt fra 6000 til 12000.

Har sett på Yokohama S01Drive er dette bare drit? :^o

Skrevet

Har funnet Continental 92Y ContiSportContact 3 MO i 225 40 18 og 245 35 18 på sharif.no til 5300.- men da kommer montering i tilleg.

Skrevet

215 er dyrere en 225 ligger også innen for hva som er tillat. orginal rulle omkrets er 198,5 og dette blir 200,2 altså 0,8% endring, har også blit annbefalt denne dimensjonen på alle dekkbutikken jeg vært innom. skal heller ikke på eu før om 2 år har garentert slitt dem ut til da.

Skrevet

www.dekkonline.com har som regel di beste prisene har jeg sett, ingen tvil om hvor jeg handler om jeg kan vente litt på dekka..

Der får du goe dekk til priser du betaler for middels dekk ellers :)

(etter min erfaring)

Har forøvrig gode erfaringen me Yokohama dekk :)

Skrevet
215 er dyrere en 225 ligger også innen for hva som er tillat. orginal rulle omkrets er 198,5 og dette blir 200,2 altså 0,8% endring, har også blit annbefalt denne dimensjonen på alle dekkbutikken jeg vært innom. skal heller ikke på eu før om 2 år har garentert slitt dem ut til da.

Stemmer, men siden du har forskjellig dimensjon bak, er tilsynet lett kranglete om du ikke kjører med riktig dimensjon.

Dekkonline har som sagt de dekkene jeg kjøpte, og de er ikke noe dyrere enn alternativet du satt opp lengre oppe.

Skrevet
Da har du jo ikke riktig godkjent dimensjon.

Du har faktisk et poeng der alikeveld. snakke med bavaria di anbefalt ikke 225 forran. var ikke typegodkjent for det.

kunne også lage trøbbel med anti skrens stufft også.

Probleme nå er at ingen dekk butikker vill montere dekk som ikke er kjøp av dem? [-X bla bla garenti bla bla dot merke.

prøvte å få dem til forstå at jeg ikke vil kjøpe dekk til dobbel pris?? :evil: så nå leiter jeg etter noen i stavanger området som kan legge om dekk. skulle også være drit å få av runflat dekkene. tviler ikke på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...