zeot Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Hei, jeg har en e30 prosjekt som begynner å ta form, mangler motor og diverse småting for å bli klar for veien. Men pga mye jobbing og flere prosjekter så er jeg ute etter å kvitte meg med den/bytte den i en komplett. mellomlegg skal ikke vare noe problem, men bytter ikke i en utkjørt 316. Bilen er lakket på verksted, har mtec 1 kitt og m3 vinge. det er sort intriør osv. ring for mere info;) Ikke vær redd for å ringe. Med lappen i boks så trenger jeg bil som ikke må dyttes:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juni 24, 2010 Share Skrevet Juni 24, 2010 Send meg noen bilder å prisantydning på PM ? EDIT: litt vanskelig å ringe når du ikke skriver tlf nr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Bildè? Pm? Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zeot Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2010 Mobilnummeret er 94892200;) bilder skal jeg få tatt så fort som mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 hva mangler i den utenom motor? hvordan understell er det på den? km stand? skilter på den? eu? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zeot Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2010 hva mangler i den utenom motor? hvordan understell er det på den? km stand? skilter på den? eu? Den står uten skilter nå og må nok eu-godkjennes. men understell er på og bortsett fra små ting, så er det kun motor som mangler. selges pga ikke har hatt tid til å skru på lange tider, og hadde sett for meg en bil før sommeren:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 minste pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zeot Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2010 minste pris? går ikke for under 30,- skal ta bilder å¨søndag, men er er godt prosjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddaz92 Skrevet August 22, 2010 Share Skrevet August 22, 2010 bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå