zeot Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 Hei, jeg har en e30 prosjekt som begynner å ta form, mangler motor og diverse småting for å bli klar for veien. Men pga mye jobbing og flere prosjekter så er jeg ute etter å kvitte meg med den/bytte den i en komplett. mellomlegg skal ikke vare noe problem, men bytter ikke i en utkjørt 316. Bilen er lakket på verksted, har mtec 1 kitt og m3 vinge. det er sort intriør osv. ring for mere info;) Ikke vær redd for å ringe. Med lappen i boks så trenger jeg bil som ikke må dyttes:P
SpiderPig Skrevet Juni 24, 2010 Skrevet Juni 24, 2010 Send meg noen bilder å prisantydning på PM ? EDIT: litt vanskelig å ringe når du ikke skriver tlf nr
zeot Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Skrevet Juni 26, 2010 Mobilnummeret er 94892200;) bilder skal jeg få tatt så fort som mulig.
SpiderPig Skrevet Juni 26, 2010 Skrevet Juni 26, 2010 hva mangler i den utenom motor? hvordan understell er det på den? km stand? skilter på den? eu?
zeot Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Skrevet Juni 26, 2010 hva mangler i den utenom motor? hvordan understell er det på den? km stand? skilter på den? eu? Den står uten skilter nå og må nok eu-godkjennes. men understell er på og bortsett fra små ting, så er det kun motor som mangler. selges pga ikke har hatt tid til å skru på lange tider, og hadde sett for meg en bil før sommeren:)
zeot Skrevet Juni 26, 2010 Forfatter Skrevet Juni 26, 2010 minste pris? går ikke for under 30,- skal ta bilder å¨søndag, men er er godt prosjekt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå