mariusmus Skrevet Juni 25, 2010 Skrevet Juni 25, 2010 Jeg byttet nettopp termostat på bilen en bmw 318 94 model pga bilen begynte å lyse rødt pga varmen og har lufta den tro jeg XD er i det minste sluppet ut mye luft men når jeg har den på tomgang og ruser den litt så klarer jeg å få den forsatt opp til den begynner å lyse. slangen som går fra fra radiatoren (topen) til motoren blir god og varm. men den som går fra termostanten og inn i radiatoren forholder seg kald. Hva kan være galt ?
mariusmus Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Skrevet Juni 25, 2010 hvor er det vannpumpa sitter ? har prøvd å leite etter den men ikke klart å funnet den
VegarVS Skrevet Juni 25, 2010 Skrevet Juni 25, 2010 du må demontere vifta,(husk at den skal stå oppreist når du setter den fra deg pga viskosekoblingen) så må reim hjulet av, så er pumpa bak der. som sitter med 4 bolter. beklager dobbelt innlegg i stad, men datan hang seg opp litt
mariusmus Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Skrevet Juni 25, 2010 jaja er greit det..bør jeg kjøpe meg ny pumpe eller kan noe ha løsna ? vifta går rundt fint så
VegarVS Skrevet Juni 26, 2010 Skrevet Juni 26, 2010 selv om vifta går fint rundt , kan pumpa være gåen. du bør ta den ut å sjekke den. for kan høres ut som om den er gåen. er gjort på 1.5 time maks
VegarVS Skrevet Juli 21, 2010 Skrevet Juli 21, 2010 gikk det greit å få byttet den ? ble den bra etter bytte?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå