eiriksss Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 Jeg selger, mine 15" lettmetalls felger( 5 bolter ) med dekk, altså en felgpakke for utrolig billig pris. Bakdekkene er helt nye, kjøpte de i vår og er veldig lite og pent brukt på min BMW 318i. Dekkene fremme er snart 1.5 år gamle, men de har fortsatt gode spor igjen. Dekkene har dimensjon: 205/55 r 15 Pris kan diskuteres Mvh Eirik A Stranden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juni 25, 2010 Share Skrevet Juni 25, 2010 hvor i landet hører du til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksss Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2010 Bergensområde. Vestlandet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksss Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Buuuuump ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Bilder? inpress? hva slags felger er det? Opplysninger er fint vet du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksss Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2010 Kommer i kveld/morgen ! Trodde eg hadde lagt de ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksss Skrevet Juli 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2010 Her er et par bilder av dekk og felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå