Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Er det bare jeg som husker den blå M3`n som herja breisladden for 7-8år siden?

Kan ha vært en meget dyktig sjåfør og selvom den vel ble vraket på veien i ettertid.

Den bilem har jeg i garasjen min :lol:

Skrevet

Det var vel en BMW høgg i Åsane som hadde en lyseblå og lilla en også? Akkurat det må vel være nærmere 10år siden. Jeg husker det året en gammal capri vant breisladden jeg!

Skrevet

Blei litt avsporting her, prøver igjen.

Hvor handler man 4,10 utveksling?

Er det noe poeng å legge penger i lett svinghjul og annen clutch?

Skrevet
Jeg er fult klar over at japse bilene er beste utgangspunkt til drifting, men er moro å prøve noe annet en det alle andre bruker ;)

:)

Er stilig når noen gidder slenge på BMW synes jeg, ikke bare japser.

Men har du ikke holdt på med drifting før og skal begynne nå KAN det hende at det er lurere gå for noe "lett" i begynnelsen. Sånn bare for å kjenne litt på det og bli kjent med drifting + at det er mange som foreksempel drifter 200sx, kan ha en del å lære av de kanskje.

Skulle jeg begynt med det nå tror jeg nok at jeg ville prøvd gå for 200sx som førstegangs bil. Er bare det å ha råd til det hele ;)

Skrevet

Jeg skal nok ikke satse fult på drifting, men skal ha en bilen jeg kan bruke til både drifting og banekjøring. Jeg har ikke noe mål om å vinne Powerdrift ;) skal bare ha det gøy :D

Skrevet
da er e36 m3 bilen for deg..hvis du om en stund skulle ha lyst på mer effekt, så kan du jo hente uendelig med hk av de motorene ved pustehjelp senere, så trur du bør satse på en slik for mye moro!:)

8)

Skrevet

e36 m3 er den m3'n som leverer desidert mest valuta for pengene, ikke bare har den en fenomenal motor, men den er god å kjøre også, samt ser bra ut innvendig og utvendig, den komplette m3 vil jeg påstå, som plomma i egget er prisen også vanvittig bra. Litt tung er den jo, men det gjør den også god å kjøre på langtur.

Fikk veldig godt inntrykk av en 3.0gt jeg prøvekjørte for et par år siden i hvertfall, så får du høre med dirtydicky og de andre som har disse bilene, hva de mener.

Skrevet

Det er jo allerede sagt her men E36 M3 er en knallbil med nok power til å ha det kjempegøy enten på bane eller på landeveien, selv i original utførelse :applause:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...