fredrikt Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 Vurderer å selge felgene mine, 18" M5 replika felger (8,5") med 225/40 dekker, litt slitte. Ene felgen er det et lite hakk i, og en annen felg er det et par riper i som nesten ikke er synlig. Kan sikkert poleres vekk. Gi bud, må ikke selges så skambud er ingen vits Flere bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Juli 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2010 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet Juli 17, 2010 Share Skrevet Juli 17, 2010 innpress? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Juli 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2010 Er litt usikker, men standard til e36. Skal sjekke imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FCBayern Skrevet August 3, 2010 Share Skrevet August 3, 2010 fant du ut av det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet August 3, 2010 Forfatter Share Skrevet August 3, 2010 Har helt glemt det, har vært så mye med lakkering og greier. Men skal få sjekket imorgen, så sier jeg ifra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 8x18" ET 35 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Passer de til E34? Ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 Passer E34, men står litt langt inn så må ha spacer. Har 16mm på min E36, skal få tatt bilde av det imorgen. Gi bud så ser vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Hvor får man kjøpt spacere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 GS Bildeler, Dekkspesialisten, overalt hvor de selger felger og dekk.. Betalte rundt en tusenlapp for mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Okei Takk Må tenke litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet August 5, 2010 Forfatter Share Skrevet August 5, 2010 Bare å komme med bud, eller bytteforslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet August 6, 2010 Share Skrevet August 6, 2010 Ser du ønsker bud, det skal du få. 3000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet August 6, 2010 Forfatter Share Skrevet August 6, 2010 Hadde nok satsa på litt mer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå