beianmotorsport Skrevet Juni 26, 2010 Share Skrevet Juni 26, 2010 Da har jeg etter mye grubling igjen bestemt meg for å selge/bytte mitt e28 m535i turbo prosjekt. pris på bil med nesten alt komplett, kun arbeid igjen er høstpris 50.000 info om e28 prosjektet: er i vognkort en 518 82mod som er godkjent ombygd til 86 mod m535i med chassibytte. innstemplet i vognkort. det meste er nylakkert og bilen er 99% rustfri xyz store frambremser e34 m5 bremser bak komplett m-tech styling org. shadowline STRØKNE recaro eljusterbare sportsstoler fram m-tech stoff bak veldig stivt understell (mener det er bilstein som står på med h&r fjærer) stabstag i motorrom og bak el ruter fram el takluke motor: m30b34 som har fått nye performance råder og rådelager nye orginalstempel som er neddreide topp er portet og har fått nye ventiler samt kam++ 745 turbo og manifold og ekstern wastegate oljereturen er satt på samme plass som på en m106-102 motor m535i elnett og hjerne helt ny frontmontert ic med rør og silikonslanger og en rs dumpventil. helt ny sachs high performance clutch er sikkert noe jeg har glemt.. det negative med bilen som gjør den til et prosjekt er: mangler diff framskjermer og m-tech plastikken er ikke lakkert. noe montering på motor, turbo eksos og ic samt div småting.. skifte elnett i bil. (kan gjøres av meg. har nytt som er ferdig merket) montere intriøret etter utskifting av elnett.. er som sagt veldig usikker på salg,men vurderer å selge denne å kjøpe noe som er startklart til bane så kan eventuelt byttes i det. pris har jeg satt til høystbydene over 50.000,- flere bilder kommer etterhvert.. pm eller sms for mer info.. Espen Onsøien 94194645 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 M535i motorelnett er kjøpt inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 Er bare å komme med bud/ forslag. Lar denne stå fram til 13.7. Får jeg ikke inn noen fornuftige bud til da blir den beholdt å gjort ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2010 ingen som har en "drifte" bil de ønsker å bytte i dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bm-dobbel-v Skrevet Juli 19, 2010 Share Skrevet Juli 19, 2010 bilder og pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2010 bud over 60 så vurderes den solgt. Bilder kan sendes på pm ved seriøs intresse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet September 17, 2010 Forfatter Share Skrevet September 17, 2010 bumper denne igjen.. da den vurderes solgt/byttet igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet September 25, 2010 Forfatter Share Skrevet September 25, 2010 viewtopic.php?f=11&t=118352 bilder fra forrige eier og fra meg. byttes i banebil eller selges for høystbydene over 60.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 50.000,- ved rask handel.. godkjent ombygd med chassibytte i 88. godkjent med felg med kant, og h&r senkesett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 dumt du har fjerna dørlistene, ser jo ut som en volvo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2010 Er ikke jeg som gjorde det, forrige eier. men har man lister så er det en smal sak å sette på igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2010 ingen som er int. i en godkjent ombygd m535i med nyoverhalt motor og mye andre gromdeler for 50.000?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stiane28 Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 vurderer denne men jeg er ute på sjøen til november/desember. så visst du fortsatt har den når æ kjem hjem så kan det fort hend æ kjem en tur å sjer på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2010 Den er grei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2010 denne blir beholdt og bygget opp til alpina.. tråd kan slettes.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå