nune Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 vurderer og selge min BMW E36 318i cab M43, da jeg ikke har tid til og bruke den. Kjøpte den av en kar i tromsø i påsken i f2009. bilen er tysk importert. med alle service papirer fra tyskland. bilen tilhørte da en eldre dame. Bilen er førstegans reg sist 1994. men ut fra dato så er det en 95 mod når jeg kjøpte den så da slik ut. men ville gjøre noe med den, så jeg fikk den pusset ned, og fikk den hel lakkert i perlemor lakk. 95% sort + 5 % amyst pearl. en farge som kler bilen meget godt. bilen ble ferdig i fjor sommer, men den ble satt inn til vinterlagring i vinter. registrert i mai. bilen er godt tatt vare på. Veldig mye er gjort med bilen, for og nevne noe: Service m/oljeskift, alt av filter osv. M3 styling sett Rieger E46 bakfanger. M3 Speil elektriske Nye 19 kantfelger. med nye dekk FK automotive coilover sett. Justerbare topplager. Nye foringer i forstilling. Nye lykter rundt hele bilen. Nye M-tech Lister rundt hele bilen. Nye Facelift front Ny front. Ny frontrute Ny Windshot Ny lakk (med kvittering) Xenon Elektrisk cab. Sort skinn. KM Stand 171 000 Service hefte +++++ Mye Mer MYE Påkostet Har også Masse bilder fra byggeprossessen, som kan sendes på mail. Legger ved noen. Nedpussingen Bilen ettervåtslipingen. Legger ved noen bileder av bilen når den nesten var ferdig på verksted.. Det er en fin bil til og cruise rundt i på godvære dager. Bilen er godt og kjøre. men selges ettersom jeg ikke har tid. jobber mye på havet. og holder på med andre ting når jeg er hjemme. så bilen er ikke kjørt mange mil etter den var ferdig på verkstet. Meget pen etter min mening. bilen var vinterlagret i garasje i vinter. GI Bud. Kan også vurdere innbytte av nyere bil, ved fordelaktig handel. Ta kontakt på Tlf 48021119 (er jeg ikke tilgjengelig på tlf. så send PM eller en mail) Nune.berg@live.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikt Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Har du en prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nune Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2010 Selger den til rett pris. GI BUD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furis81 Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 20000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nune Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2010 ok. bud notert. men dt var litt lavt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakonhauk Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Hvor langt er den kjørt ? Og hvor i landet holder du til ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
furis81 Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 Hvor langt er den kjørt ?Og hvor i landet holder du til ? Vist du leser så er den gått 171000km.. Og tlf er registrert i sortland..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nune Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2010 Hvor langt er den kjørt ?Og hvor i landet holder du til ? Vist du leser så er den gått 171000km.. Og tlf er registrert i sortland..! Det stemmer nok det.=) Skal nok lufte den litt i morgen visst været er bra =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakonhauk Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 Hvor langt er den kjørt ?Og hvor i landet holder du til ? Vist du leser så er den gått 171000km.. Og tlf er registrert i sortland..! Leser litt for fort avogtil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nune Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2010 jah det er jo vanlig og skum-lese i dagens travle samfunn. Men har prøvd og få all nødvendig info inn i annonsen. skulle det være noe noen lurer på så rop ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettah Skrevet Juli 8, 2010 Share Skrevet Juli 8, 2010 Var rett og slett nydlig bil du har her! Hadde vært intressert, men bil er litt for langt nord for og se på den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nune Skrevet Juli 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2010 Var rett og slett nydlig bil du har her! Hadde vært intressert, men bil er litt for langt nord for og se på den! Takker takker. det er en nydelig bil. den er nesten ikke brukt etter den har vært "pusset opp" som jeg kaller det. mulig det at jeg bor litt langt nord for og tiltrekke en kjøper. men jeg prøver likevell. Kan byttes i nyere BMW. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nune Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nune Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2010 Nyvasket og polert idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nune Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2010 Nyvasket og polert idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå