Pes Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 ja, har vel sagt det meste alt, rimelig og ny mobil som selges er av interesse.
Skrotenisse Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Har en N900 uten abonnement. Du kan kjøpe den billig. 2000kr md lader
Tom Marius Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Har en sony ericsson.. Den er orange, har sånn walkman greie og er sånn flip telefon. 500 så er den din Kan finne ut mer om hva den heter også. Mangler dekslet bak, men gaffateip gjør susen. Bor i Mysen selv, så slipper du pes med sending osv Tlf: 41 37 46 07 om du er int Er du Per Edrian btw?
Pes Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Skrevet Juni 28, 2010 Har en N900 uten abonnement. Du kan kjøpe den billig. 2000kr md lader Heisann! Den hørtes egentlig veldig interessant ut, kontakter deg seinere hvis det blir aktuelt.
Pes Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Skrevet Juni 28, 2010 Har en sony ericsson.. Den er orange, har sånn walkman greie og er sånn flip telefon. 500 så er den din Kan finne ut mer om hva den heter også. Mangler dekslet bak, men gaffateip gjør susen. Bor i Mysen selv, så slipper du pes med sending osv Tlf: 41 37 46 07 om du er intEr du Per Edrian btw? Morn morn morn! Det er Per Edrian, ja. Sender deg en PM jeg.
Gjest Skrevet Juni 28, 2010 Skrevet Juni 28, 2010 Hei. har 2 stk sony ericsson. 1stk 1 uke gammel xperia x10, ulåst med kvitering og all org embalasje, 3600kr. Har også en 2-3mnd gammel sone ericsson AINO, den er og ulåst og med alt av papirer og org emb. 2500kr
DannyRS Skrevet Juni 28, 2010 Skrevet Juni 28, 2010 har en svart nokia 3110 classic liggende i eske, forseglet. Den har skjerm og det går ann å ringe med den. Kan ikke være verdt så mye vil jeg tro.. send pm om du er på jakt etter noe slikt..
seini Skrevet Juni 28, 2010 Skrevet Juni 28, 2010 Har en HTC touch pro2 som er 7mnd gammel, så er fortsatt garanti. ulåst
Pes Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Skrevet Juni 29, 2010 Har en HTC touch pro2 som er 7mnd gammel, så er fortsatt garanti. ulåst pris på den da?
BimmerE46 Skrevet Juli 6, 2010 Skrevet Juli 6, 2010 Noen andre tilbud? Hei Hvorfor ikke være den heldige eier av min htc desire, 2 uker gammel med kvitt og alt org utstyr. Ligger mer info om den i salgs tråden min her på bimmers. Jeg bor også i mysen, så da slipper jeg pes med å sende den
Pes Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Skrevet Juli 6, 2010 Noen andre tilbud? Hei Hvorfor ikke være den heldige eier av min htc desire, 2 uker gammel med kvitt og alt org utstyr. Ligger mer info om den i salgs tråden min her på bimmers. Jeg bor også i mysen, så da slipper jeg pes med å sende den Se der ja, hva skal du ha for denne da+ hvorforselger du den? her ikke orket å lete fram tråden din, link den her da, så er det free PR for deg
BimmerE46 Skrevet Juli 6, 2010 Skrevet Juli 6, 2010 Se der ja, hva skal du ha for denne da+ hvorforselger du den? her ikke orket å lete fram tråden din, link den her da, så er det free PR for deg Her er linken, viewtopic.php?f=15&t=158516 ganske enkel å lære seg, og denne har jo alt omtrent Sjekk også de linkene i annonsen, veldig spennende. Tester. Hvorfor selge en så knall tlf? bra spørsmål. Fikk lyst å prøve en annen. Kan jo komme opp å se på den i dag om du vil, er hjemme jeg. Bor i Eidsberg... 500m etter Phoenix Haga.
Pes Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Skrevet Juli 7, 2010 Se der ja, hva skal du ha for denne da+ hvorforselger du den? her ikke orket å lete fram tråden din, link den her da, så er det free PR for deg Her er linken, viewtopic.php?f=15&t=158516 ganske enkel å lære seg, og denne har jo alt omtrent Sjekk også de linkene i annonsen, veldig spennende. Tester. Hvorfor selge en så knall tlf? bra spørsmål. Fikk lyst å prøve en annen. Kan jo komme opp å se på den i dag om du vil, er hjemme jeg. Bor i Eidsberg... 500m etter Phoenix Haga. Ser der ja, nice mobil detta, men dessverre litt føy Prisklasse for min del. unasett,, takk for tilbudet. fortsat åpen for tilbud, ca rundt 1000-2000kr .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå