Bevern Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Selger et fullstendig Bmw E46 Sedan stoff interiør. (utgangspunktet ikke listene, da jeg bruker dem selv ) -4 Dørpaneler -Passasjerstol -komplett baksete Kommer fra en 2000mod som nå har rulla 65k, og alle passasjersetene er tilnærmet ubrukte. Farven er mørk grå med sort og mørk grå mønster i midten av setene. Det er hull til manuel vindusheis på bakdørene. Forsetene er fra tyskland og har derfor ikke varme. Har blitt byttet ut med skinn, så tar egentlig bare plass i kjelleren. Selges i deler el. Mulighet for kontakt på pm/mail eller tlf 99296893 frem til 2300ish. -Førerstol er solgt.
Bevern Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Skrevet Juli 2, 2010 Opp med seg. Tar opp plass i kjellern, og selges i deler
Embret Skrevet Juli 10, 2010 Skrevet Juli 10, 2010 Kan du maile meg bilder av førerstolen eller? Skulle sett om det var likt som det jeg har.. eosteras@bbnett.no
Bevern Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Skrevet Juli 26, 2010 De er grå-blå, men bruker dem i utgangspunktet selv.
Bevern Skrevet August 19, 2010 Forfatter Skrevet August 19, 2010 Hoppsann! nå er begge forseter solgt. 4x dørpaneler, baksete + baksete rygg selges nå for 500,-!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå