JonEldaR Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 har fått et problem med at bremsecalyppern min på høyre side fremme har hengt seg opp litt. Noen tips til hvordan jeg kan få fikset dette? eller blir jeg nødt til å skaffe meg ny calypper? tenkte jeg skulle få skrudd den ut i mårra å se over den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SideIn Skrevet Juni 27, 2010 Share Skrevet Juni 27, 2010 Se her http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=05 Du kan kjøpe et repset til Calipper art 13 trø ut stempelet fjern løs rust der støvbeskytteren sitter festet ikke skad sylinderen i calliperen. hon sylinderen for å fjerne rust i sylinderen den bør være så glatt som mulig for å ikke skade tettingen på det nye stmpelet rengjør sylinderen smør med bremsevæske åpne lufteskruen press i det nye stempelet helt til bunns monter calipper på bilen luft callipper. du kan prøve å rengjøre det gamle stempelet å smøre det opp. lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonEldaR Skrevet Juni 27, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2010 Se herhttp://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=05 Du kan kjøpe et repset til Calipper art 13 trø ut stempelet fjern løs rust der støvbeskytteren sitter festet ikke skad sylinderen i calliperen. hon sylinderen for å fjerne rust i sylinderen den bør være så glatt som mulig for å ikke skade tettingen på det nye stmpelet rengjør sylinderen smør med bremsevæske åpne lufteskruen press i det nye stempelet helt til bunns monter calipper på bilen luft callipper. du kan prøve å rengjøre det gamle stempelet å smøre det opp. lykke til takk for tipset Har nå skrudd ut calyppern, tenkte jeg skulle smør opp sylinderstanga igjen med litt olje å se om jeg kan få tvinget den inn.. så får jeg prøve å kjøre den litt inn og ut å se om det blir bra. må bare få meg tak i en tvinge i mårra.. klarte ikke å få inn igjen stempelet uten. Bilen har stått i 2 år.. så det er nok årsaken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå