hartvix Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Jeg driver og skifter til originallykter på bilen min og stusser litt over den høydejusteringsmotoren. Når jeg monterer den så ser jeg at den hvite plasttappen med en kule på enden egentlig ikke er borti noe som helst inni lykten, så hvordan justerer den høyden da? Det er jo bare en måte å montere den (sett inn og vri..) så det må jo være riktig?
jlien Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 Bumper denne.. Byttet lykter og fikk nappet lyktejusteringsmotoren av, men sliter med det samme problemet som hartvix med at den ikke fester seg i noe når jeg skrur den på plass i ny lykt
jlien Skrevet Juli 3, 2010 Skrevet Juli 3, 2010 Fant ut av det! Når lyktejusteringsmotoren er ute, henger "innmaten" i lykten løs da lyktejusteringsmotoren er nedre festepunkt til "innmaten" i lykten. Det du må gjøre er å ta av dekselet til nærlyspæren og ta tak i selve plasten til lykten og dra den mot deg, så er det bare å 'slide' enden på lyktejusteringsmotoren inn i sporet! Rotete forklaringen, så bare spør om du skulle ha noe avklart! Edit: Jeg tok ut lykten, men det er strengt tatt ikke nødvendig.
hartvix Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Skrevet Juli 6, 2010 Fant ut av det! Når lyktejusteringsmotoren er ute, henger "innmaten" i lykten løs da lyktejusteringsmotoren er nedre festepunkt til "innmaten" i lykten. Det du må gjøre er å ta av dekselet til nærlyspæren og ta tak i selve plasten til lykten og dra den mot deg, så er det bare å 'slide' enden på lyktejusteringsmotoren inn i sporet!Rotete forklaringen, så bare spør om du skulle ha noe avklart! Edit: Jeg tok ut lykten, men det er strengt tatt ikke nødvendig. Takk! Fungerte perfekt Hvis du klarer å gjøre det med lykten montert skal du være god. Jeg tok ut lykten som deg.
Scampi Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Det er ganske lett med lykten montert Ta av dekselet som dekker kjørelyset og titt inn der.
Scampi Skrevet Juli 7, 2010 Skrevet Juli 7, 2010 Såvidt jeg vet kom ikke E36 med xenon, som vel er premisset for å ha autojustering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå