Dekkbrenneren Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Har fått satt på jom coilovers på min 325 e36 coupe nå, samt justerbart topplager framme fra k-sport, og nye k-sport topplager bak Jeg er voldsomt fornøyd med disse, er jævlig bra syns jeg, mn har ikke sammenlignet med noe annet enn de orginale, og det er jo badekar på hjul så :S Men når det gjelder dissen coiloversene så senker de 30-80 framme, og 30-60 bak tror jeg. Men jeg har et lite problem, bilen ble så inni H.... lav, det går ikke mer enn akkurat, med en dim. på 215/45/17 framme, og senkesettet er maks hevet , og lurer da på hvorfor den er så lav?? har jeg gjort noen feil? Men ellers så funker de bra til nå Som dere ser på bilde så er dette maks hevet. Og det skal det jo ikke være... TIPS?
MGR Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 Jeg har også Jom på 325'n og jeg var ikke fornøyd i det heletatt, hatt det på i 1mnd, så subbet bakhjulene, selvom de sto på det høyeste. så var ikke noe særlig syns jeg men:s
Dekkbrenneren Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Skrevet Juni 28, 2010 Hmm, så klag da, er jo 2 års garanti, hvertfall på mine Men er det ikke noe jeg kan gjøre for å heve den enda mer? kansje shimse opp helt oppe ved topplagere, da kommer jo hjulet lenger ned, men er jo begreneset hvor mye en kan shimse da... :S Ingen som vet noe??
MGR Skrevet Juni 29, 2010 Skrevet Juni 29, 2010 ja,har gjort det å fått nye jeg:) bare ikke satt de på. Men min er ikke voldsomt lav framme:s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå