325ixx Skrevet Juni 27, 2010 Skrevet Juni 27, 2010 lure litt på kor mykje eg må ut med for og sette på faclift front på min prefacelift 325ix 87mod? tenkte på deler fra koed! Nokon som har ein anelse
winchester Skrevet Juni 28, 2010 Skrevet Juni 28, 2010 Om du kjøper alt nytt fra Koed snakker vi maange tusen. Kjøp det brukt, så sparer du deg mange lapper. Bare demperne i fronten koster vel en tusenlapp hver nesten.
winchester Skrevet Juli 1, 2010 Skrevet Juli 1, 2010 skal jo ikkje bytte dempere da. Er ikke snakk om demperne som sitter i fjørbeinet, men støtdemperfestet i fronten. http://nettbutikk.gsbildeler.no/index.p ... 372F1W1X26 Nummer 12 på bildet.
325ixx Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Skrevet Juli 4, 2010 ok, er det nokon som har gjort dette? som veit ca pris
winchester Skrevet Juli 4, 2010 Skrevet Juli 4, 2010 Jeg har gjort det, kjøpte det fra privatperson for 2-3 000,-
winchester Skrevet Juli 4, 2010 Skrevet Juli 4, 2010 Gjort på en halv-/times tid, skru av framskjermene, demonter eventuelle grøftelys, skru av frontfanger, ta ut gamle kollisjonsdempere, skru av frontplaten. Ledningene i frontplaten er festet med strips, klipp dem opp eller ta de ut om de er den type innfestning man "åpner". Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå