S.Hafsmo Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 Har ESS tuning flagget helt ut av Norge? Virker som om de har fjernet hele ESStuning.no og kun opererer med ESStuning.com? noen som har hørt noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 De har brukt .com så lenge jeg kan huske hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 Tror de er still going strong i Aremark Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2010 hmm.. ja de hadde ihvertfall en .no før. de har alltid hatt .com, men det virker som om de kun har den nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 Alt er på stell i Aremark. De har utvida mye over dammen, men Hans Petter er å holder oss nordboere med grom saker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 Hans Petter var innom jobben for noen uker siden og kjøpte et par meter rør til kompressor bygging. Så de driver ennå ja. var også på byen med jobben i halden i går. En jeg jobber med og jeg satt og pratet om bmw og motorbytte og slik. Og sjefen på ESS (husker ikke navnet i farta) satt på bordet ved sidenav med lange ører og fulgte med. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå