Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte at vi skulle lage et ordentlig tilbud på turbokittet til m20 motoren.

Dvs 320-325.

Mange tenker kansje dette er ikke billig, jeg får jo samme på ebay eller andre steder..

Det stemmer ikke, les hva som følger med og hva du muligens kommer til å ha bruk for.

Dette er ikke noe typisk Ebay kitt...

Legger ved et bilde av kittet, men vi har tatt bort "kina" manifolden å lagt til vårt eget grenrør som er mye bedre. Så bildet stemmer ikke helt :)

wrgz06k5e8n3lwt8325m.jpg

Kittet inneholder følgende:

Mv m20 turbogrenrør

Justerbart kamdrev

Trykkrør, silicon og klemmer

Flenser, pakninger, slanger mm til turbo (olje mm)

Luftfilter

Åndingsfilter

Turbo klarer av 350hk på en m20b25 uten problemer.

Mv bensinpumpe 044

Bensin regulator

Intercooler 600*300*76

V-band til eksos turbo inkl flens til å sveise i

Dumpventil Xs dobbel

Målere fra prosport, Turbotrykk, oljetrykk og oljetemp.

4 puk sinter clucth (stivt senter)

Alt dette til 12500kr inkl frakt.

Blir det 10 stykker som bestiller dette blir det loddtrekkning hvem som får et gratis :applause:

Her har man en god start som man igjen kan bygge videre på om man ønsker mere effekt med tiden.

Som de fleste veit mye vil ha mere :)

Tilbudet står til 15.juli

  • Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
det er lavkomp motorer i bmw mwd andre ord??? Hvordan takler toppen på disse dette da???

Nei det har jeg ikke sagt, men hvem sier man må ha det for å overlade litt`?

Det er noen bmw motorer som egner seg mere for overladning enn andre, f.eks facelift motorene i m20 serien.

Toppene er svakheten i dette tilfellet, men da når man begynner å lade opp mot 1 bar. De har lett for å sprekke i vannkanalene da. Men dette kan man enkelt fikse ved å sveise disse før de sprekker :)

Et slik kit som dette kan man fint kjøre på orginal innmat opp til 0.7-0.8bar med riktig tenning/blanding uten problemer..

Hvor lenge det holder, det bestemmer han som bruker av bilen :)

Man kan kjøre i stykker alt om man bare går inn for det.

Det viktige er å kjøre motoren god å varm før man begynner å presse den 100%

Jeg selv har lada 1.6 bar på helt orginal motor. Dvs ikke sveiset topp og orginale stempler (ikke lavkomp stempler) Men med større dyser og en turbochip.. Denne varte så lenge jeg hadde den. Sier ikke at dette er å anbefalle, men jeg har prøvd meg litt frem for å se hva disse motorene virkelig tåler. Å jeg har kommet frem til at de tåler utrolig mye orginalt.

Kan har vært heldig med motorene og, at andre raser lenge før dette men det er det desverre ingen fasit svar på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...