duemorty Skrevet Juni 28, 2010 Skrevet Juni 28, 2010 Kjøpte meg en ny bil for noen dager siden og monterte justerbart senkesett på den. Når jeg skal svinge i lav hastighet kommer det en klunke lyd fra selve fjærene. Noen som vet hva dette kan være? Merke er av JOM. Og bilen de står på er e36
anders87 Skrevet Juni 28, 2010 Skrevet Juni 28, 2010 Kan være tårnlager foringene som er dårlige? Eller sjekke at alt er korrekt montert sammen.
duemorty Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Skrevet Juni 28, 2010 Alle foringer er nettopp byttet tårnlager er nytt. Kommer ifra selve fjæren akkurat som om den henger igjen på en måte
DannyRS Skrevet Juni 28, 2010 Skrevet Juni 28, 2010 Tror det var en tråd her for ikke lenge siden om ca akkurat det samme.. Var noe med montasjen som var kilden tror jeg.. søk
babjorn Skrevet Juni 28, 2010 Skrevet Juni 28, 2010 Ja,var vel at personen hadde glemt å montere en skive.Men skal ligge en tråd om det som DannyRS sier
Aasen90 Skrevet Juni 28, 2010 Skrevet Juni 28, 2010 oppå fjør skåla skal det ligge ei skive mellom skåla og tårnlager, tippa det er der det ligger
duemorty Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Skrevet Juni 28, 2010 Får hive det av igjen og se. Men mener og tror at alt er riktig. For jeg hadde hørt om det at folk gjorde feil der. Men er jo bare til og ta av og se om jeg har vært så flink og glemt det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå