Hans Wilhelm Skrevet Juni 28, 2010 Skrevet Juni 28, 2010 Selger min kjære norksolgte 328i som avgikk med døden så altfor tidlig i fjor sommer. Ikke vinterkjørt på mange år. Som du ser av bildene er den relativt bra påkjørt bakfra og nedplukket. Skaden er meldt forsikring og oppgjør utbetalt, så jeg går utifra at den dermed er kondemnert, men dette vet jeg ikke noe om. Bilen må hentes og antar at det er mest smidig og hente den på en bilfrakter med vinsj, eller traktor med løfter, da bilen ikke er trillbar. Ikke allverden med deler igjen men kanskje noe DU har bruk for? Bilen står i Hokksund, midt mellom Drammen og Kongsberg. Kom med med bud. Sansynligvis er ingen bud for lave Evt bytte i ett eller annet.
carlhaakon Skrevet Juni 28, 2010 Skrevet Juni 28, 2010 Ikke får og ødelegge noen tråd her, men kjøpte du denne like ved gjøvik? var det bøtte stoler i den?
Gjest Skrevet Juni 28, 2010 Skrevet Juni 28, 2010 Er intr i det mørke hornet i tuta. er to horn ett med lys tone og ett med mørk tone:)
baremats91 Skrevet Juni 28, 2010 Skrevet Juni 28, 2010 100kr for aktivkølfilteret og justeringsventilen til varmeapparatet (den i motorrommet ved siden av bremsekraftforsterker) ?
Hans Wilhelm Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Skrevet Juni 28, 2010 Mest gira på å selge hele biten her nå. Men om jeg ikke blir kvitt den kan jeg ta kontakt så demonterer jeg det dere ønsker.
Hans Wilhelm Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Skrevet Juni 30, 2010 Da har jeg sendt PM til dere som har lurt på deler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå