Efen Skrevet Juni 28, 2010 Skrevet Juni 28, 2010 kjøpte meg en Uorginal M3 frontfanger til min E46 sedan. så jeg må lime over det gamle festet på den nye "M3" fangeren. Har prøvd sikaflex og ett annet type lim som var litt hardere enn sikaflexen, Men sikeflexen ville ikke feste seg til plastfangeren, samme med det andre limet som var litt hardere, men det fikk jeg heller ikke til å herde skikkelig, (lot den stå å herde i 3 dager). Noen som var om noe som kan fungere som sitter godt? Tror nok jeg bør ha noe med herder i, siden det er såppas mye som må på for at det skal sitte, siden det må jo tåle litt siden den skal holde på plass feste til frontfangeren. Festet er aluminium, og fangeren er hard plast. Så må være noe som sitter godt på begge deler. Jeg pusset ned bak fangeren for at det ikke skulle være så glatt der, men mere ruglete, men det gikk ikke noe bedre. noen som har noen forslag?
Efen Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Skrevet Juni 28, 2010 takk da skal jeg kjøpe det i morra:) vet dere hvor jeg får tak i tec7?
Tobbe Skrevet Juni 28, 2010 Skrevet Juni 28, 2010 takk da skal jeg kjøpe det i morra:) vet dere hvor jeg får tak i tec7? jeg kjøpte på torshov bil her om dagen iallfall
Oxford Skrevet Juni 28, 2010 Skrevet Juni 28, 2010 Pass på at flatene er rene,fettfrie og støvfrie. Påfør limen tynt og jevnt. sett delene i press ca 24 timer(ved bruk av enkomponent polyuretan lim, som tec7,sealbond, wurth kleb og tett,sikafleks osv.)
Efen Skrevet Juni 28, 2010 Forfatter Skrevet Juni 28, 2010 takk for infoen:) Er det sikkert at det sitter godt på hard plast fangere? begynner bare å bli så skeptisk på det meste siden ingenting av det jeg har prøvd så langt har fungert er det dump å ha på for mye lim?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå