haugan Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 CD veksler: Problemet er at cd veksleren har en cd som står fast i avspillingsposisjon, det står "no disc" på monitoren, det er ikke mulighet for å ta ut cd beholderen heller... vet noen hva dette skyldes? eller hvordan jeg kan får ut cd beholderen? Er det noen metode for å få resette cd veksleren.. Det kan være hakk i den cden som står fast inni der, kan det ha noe med det å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CS Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 Fattern hadde det problemet i fjor sommer. Stod no-disc i monitoren. Da var det en cd som stod i "mellom" posisjon bak i veksleren. Jeg tok noe tynt, mener jeg brukte en fyrstikk pga ikke skraper opp etc. og stakk inn og lirket bak der. Da kom cd´n inn i magasinet slik at jeg fikk ut beholderen. Kan jo være det samme og vært ett forsøk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugan Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Prøvde så vidt dette her, men ser ut som cden ligg på plass der den skal være.. men blir cd veksleren restartet på noen måte visst jg tar ut hovedstrømmen eller noe?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet August 5, 2010 Share Skrevet August 5, 2010 Har samme problem. Tenkt å prøve litt i helgen, men hadde vært veldig enkelt om noen hadde noe tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå