martin4x4 Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 Ønsker og kjøpe komplett grill til e30 og høyre lykter framme.Det sitter noen med "angle eyes" der nå som jeg skulle ha bytta ut. Skulle også ha hatt sommer dekk med felg,så vist det er noen som skal selge skrik ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBTm3 Skrevet Juni 28, 2010 Share Skrevet Juni 28, 2010 viewtopic.php?f=14&t=157875 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zmikkey Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Jeg har noen felger med dekk som skal selges, helt nye! Er noen bbs i 17". Send en pm om du er intrisert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Juli 4, 2010 Share Skrevet Juli 4, 2010 har det du trenger jeg pm meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martin4x4 Skrevet Juli 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2010 Da har jeg fått tak i delene. Takk for alle svar. Har nå venstre lykter med angel ayes som går billig vist det er noen som trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå