bmw530i Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 skal koble opp oljetrykk, oljetemp og bensintrykk målere i en kamerat sin bil. finnes det en DIY på dette eller er det så enkelt at man ikke trenger det? får man med nipler og det man trenger i pakka eller må man lage/kjøpe utenom? oljetemp og oljetrykk, kan jeg koble de inn på oljebryteren sammen? sånn at jeg tar en Y kobling ut derfra og en Y koblin utpå der igjen? ttakker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zmikkey Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Søk på det delenr på gs: BW-GSB-01S Er en oljefordeler, så du kobler oljetrykk og temp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2010 men må vel ha 2 sånne da passer den alle biler eller er det kunn bmw? har en kamerat som har opel som holder på med det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zmikkey Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Passer alt, har også noe tilsvarene på biltema, der du kan koble til 2-3 målere. Men vet ikke hvordan kvaliteten er, er jo biltema Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2010 hehe sant det for kobler man ikke bare inn der oljebryteren er? og alle sånne målere har samme gjenger ol selvom det er forskjelliger merker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2010 fant denne http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilti ... oljegiver/ men passer ikke bmwen min ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 noen fler ideer/tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan S Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Det finnes oljetemp givere som monteres istedenfor oljetappepluggen. Jeg mener VDO har dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 høres litt spesielt ut men ikke dum ide faktisk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2010 inn på blokka er det m14x1,5. begge målerne er 1/8"-27NPT. noen som har tid til å finne ut hvilkne koblinger jeg må ha? er en del koblinger på bsbildeler. http://bsbildeler.no/butikk/vareliste.a ... 135%2f1156 er nødt å ha både oljebryteren og de 2 målerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 da må du ha m24x1.5 adapter da, det sa du jo selv:) hva skal du med adapter på målerene, er de ikke elektriske? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530i Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2010 er elektriske men må jo få trykket og tempen fra en plass så er sensorer man setter inn i blokka i oljesystemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 ja, da må du ha adapter fra sensor til blokka. du sa jo det selv om sensoren er 1/8 NPT (som er vanlig) og blokka er m14x1.5 så må du ha en slik adapter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå