325i cab Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Hei har nettopp kjøppt meg ny bil og lurer på om det er noen som vet om jeg kan spille musikk ifra iphonen min eller ipod ved hjelp av og kløpe noen ledninger? Og hvor jeg får tak i det jeg trenger? Jeg har liten navi og vanlig stereo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i cab Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2010 bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet Juli 10, 2010 Share Skrevet Juli 10, 2010 Du får kjøpt orginalt Ipod adapter til denne. Det erstatter CD magasiner og du vil kunne spiller av frå Iphone og Ipod via denne. Det fins også andre som leverer dette. Eg har Dension GW 500 i min og det fungere meget bra. Sjekk www.dension.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i cab Skrevet Juli 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2010 Hei takk for svar og link, men er du sikker på att dette passer til min 2005mod? Jeg har hørt att det er litt vanskeligere og få tak i til 5-serie som er eldre enn 2005, vet du noe om det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haugejan Skrevet Juli 12, 2010 Share Skrevet Juli 12, 2010 Er ganske sikker på att det skal virker på din, men du må aktivere MP3 også. Dette kan BMW forhandler ordne. Kravet er altså att MP3 er aktiver samt cd magasin (CDC) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i cab Skrevet Juli 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2010 Okei, takk for hjelpen =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå