Brian Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Hei Holder på å få kranglet ut bunnpanna, men det vil ikke gå fordi jeg har for lite klaring. M50 motor btw. Har løsnet bunnpanna helt, og løsnet girkasseopphenget samt motorfestene foran. Men likevel klarer jeg ikke å jekke opp nok klaring til å få panna ut. Regner med at den må ut i bakkant på skrå, virker som noe trangt faenskap å få ut. Tenkte å prøve et siste forsøk med traverskran og løfte motoren opp istedet for å jekke den opp, kansje det hjelper. Men er det også vanlig å løsne på traversen? Tenkte litt på dette. Løsne den på ene siden eller noe slik at jeg får noen cm ekstra klaring som trengs for å få lirket den ut? Noen som har plukket ut masse bunnpanner på e36 før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Slipp ned traversen litt også Da bør det gå. 4syl går det greit å bare løfte motor, men blir nok noe for liten plass på 6syl... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Senktravers.. Var slik jeg gjorde det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå