eravne Skrevet Juni 29, 2010 Share Skrevet Juni 29, 2010 Heisann. vurdere å selge bilen til fordel for nyere BMW/// dette er en meget flott bmw, eid av entusiast, håper noen vil fortsette å ta vare på den. rustfri. gått 212.000 motor og drivverk i god stand, eu-ok i år. nye dekk og felger. - gs felger 19" - Supersport understell - utstyr, cruse, el vinduer/takluke, varmspeil, klima, el bakruteskyge, sportsstoler, skipose, mulitfunksjosratt ++ Les for info i linken, vil i førsteomgang se om folk er intresert egentlig, så kontakt meg nærmere viss ønskelig. bilder og info: viewtopic.php?f=6&t=139575&start=30 Pris 125.000 ,- mvh Erik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2010 oi.. her var det mye interesse. jaja, se ann. Flott og meget god bil, så beholder den enn så lenge .) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pettah Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 FY F**N for en flott bil du har! Rett og slett nydlig, rett over min max grense på det jeg tenkte og gi for min første bil. Kontakter deg i August om du ikke har solgt bilen, for skal kjøpe bil i begynnelse på august Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune.sivertsen Skrevet Juli 9, 2010 Share Skrevet Juli 9, 2010 denna va rett å slett rå!!! har absolutt vøre av interesse om d ikkje e førr at e har en sånn en:p men e har jo ikke alle finessan som e å nevn her da:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Panda Skrevet Juli 18, 2010 Share Skrevet Juli 18, 2010 Utrolig fet bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2010 hei. takk for positive tilbake meldinger. Bilen nyter sine god dager med nesten daglig vask og kos skal en liten svipp tur til stockholm med bilen nå, det går nok helt fint kontakt meg på PM eller her hvis noen ønsker å prøve bilen eller beskue bilen live. mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet September 14, 2010 Forfatter Share Skrevet September 14, 2010 http://bil.autodb.no/autodb/frame_searc ... 0952801804 lov å komme og titte på bilen, lov å komme med bud. Kan vises i området rena-elverum- hamar- Lillehammer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hesleskaug Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Vil ikke bytte i eldre BMW? viewtopic.php?f=38&t=165933 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet September 28, 2010 Forfatter Share Skrevet September 28, 2010 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=24638387 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Diffsperre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 faen. krysser av i fylla. godt noen følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 5, 2010 bare fordi jeg er glad og bilen er nyvaska, nypolert og skinnnet har fått seg en rens, så bli det "tilbud" kunn for bimmers folket!!! 110.000,- NOK ink omreg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 5, 2010 Share Skrevet Oktober 5, 2010 Hmm, tenke tenke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eravne Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Om du skulle være int, send meg en PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Skal gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå