ww2 Skrevet Juni 29, 2010 Skrevet Juni 29, 2010 Er det noen som har dette?Trenger ikke være norsk eller komplett,gjerne skadet uten motor osv.
ww2 Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Skrevet Juni 30, 2010 Er vel noen som har en knust eller dårlig cab stående?
joar_92 Skrevet Juni 30, 2010 Skrevet Juni 30, 2010 jeg har en cab delebil. Vet igrunn ingenting om bilen annet enn at det er en blå 316 som det står en m20b25 motor i. Skal skru ut motor og diverse småting som jeg skal ha i helga dersom ting går etter planen. Fikk den med da jeg kjøpte ixen. kan kanskje ta noen bilder i helga dersom det kan være interesant
ww2 Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Skrevet Juli 1, 2010 jeg har en cab delebil. Vet igrunn ingenting om bilen annet enn at det er en blå 316 som det står en m20b25 motor i. Skal skru ut motor og diverse småting som jeg skal ha i helga dersom ting går etter planen. Fikk den med da jeg kjøpte ixen. kan kanskje ta noen bilder i helga dersom det kan være interesant Veldig int,hvor er dette? Mvh Øyvind
joar_92 Skrevet Juli 1, 2010 Skrevet Juli 1, 2010 halvtime fra voss, mot oslo, haugesund kan kanskje ta noen bilder i helga dersom jeg får hivi ut motoren er litt uklart enda
ww2 Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Skrevet Juli 1, 2010 Flott,send meg en pm når du har fått sjekket litt opp da Du trenger ikke stresse med bilder bare send meg en forklaring om hvordan bilen er Mvh Øyvind
joar_92 Skrevet Juli 1, 2010 Skrevet Juli 1, 2010 Den er grei vet du sender deg melding iløpet av helgen
ww2 Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Skrevet Juli 4, 2010 Trenger fortsatt delebil den jeg kunne få tak i viste seg å være en bauer cab Men må da være en e30 cab delebil for salg.Er også int i kalesje til e30cab.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå