Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå en motor i bra stand liggende som jeg ikke har noen planer for, og jeg så en sølvgrå e36 stv på autodb i vår. Og denne hadde gåen motor! Men den er tatt fra nettet, noen som vet om den enda er tilsalgs?

Jeg har en m42b18 motor fra en -93mod, denne passer vell omtrent i alle e36`r?

Skrevet

jeg har mosatt problem av deg...med en bil som trenger motor...sedan, 94 modell,blå av farge,18" e46 m3 felger,angel eyes,rød+hvite baklykter,proff sota ruter og senkesett. lite med bilder dessverre men enten kan du handle bil av meg eller jeg motor av deg. pris på bilen min er ca 7500,- med alt jeg har til bmw..motor er tatt ut så er bare og sette inn ny motor så er den i orden...skal på eu men er ikke noe særlig feil på den

Skrevet
jeg har mosatt problem av deg...med en bil som trenger motor...sedan, 94 modell,blå av farge,18" e46 m3 felger,angel eyes,rød+hvite baklykter,proff sota ruter og senkesett. lite med bilder dessverre men enten kan du handle bil av meg eller jeg motor av deg. pris på bilen min er ca 7500,- med alt jeg har til bmw..motor er tatt ut så er bare og sette inn ny motor så er den i orden...skal på eu men er ikke noe særlig feil på den

hvordan motor som har vært i da? Send gjerne noen bilder av bilen, og hva er km-stand?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...