perlemore30 Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 Har akkurat byttet motor i bilen ifra en 325 til en 323 for og få den godkjent. Kommet over en del problemer men nå går bilen men veldig dårlig. 1: den går høyt på turtall 1800 ca. 2: går dårlig føles som om det er 50hk. Har prøvd å bytte alle plugger fordeler pluggledninger og sånt. motoren er en 2,3 liter ifra en 85 mod e30 tror jeg. har jo og grenrør osv så burde ihvertfall dra litt. har og justert ned tomgangsregulator det som går. men nå skjønner jeg ikke noe lenger:P Forslag ? noen som har vært borti noe lignende??? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 falskluft? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perlemore30 Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Ja. kan være det men nå har jeg sjekket vakum slanger byttet de ut med noen helt nye. sprayet på startgass overalt der det går luft igjenom for å sjekke. men har skrudd litt bil og det virker som falskluft. men nesten som om den er i nødmodus:P er ikke noe kvass idet hele tatt. men det er jo vanvittig mye vakum slanger på insuget her og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 ja, det er vanvittig mange, har samme motor selv. sitter slangene fra fordelern og opp til spjeldet fast? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perlemore30 Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2010 Okei ja virket som i de satt. men de to ifra fordelern skal en ved siden av insuget og en på baksiden der? hehe men har liksom prøvd med startgass og da skjer det ikke noe: / Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå