Gå til innhold

...


BMWM
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

vurderer å selge prosjektet mitt...

bilen er orginalt en -87 modell 316.

bilen ble nyoppusset får noen år siden, all rust er tatt og bilen er nylakert.

har fått en liten sprekk i sparkelen på venstre baksjerm, men ble lakka over med klarlakk med en gang det ble oppdaget og ser ut til att jeg har fått reddet den:)

eller er bilen strøken! bilen har aldri hvert vinterkjørt!

alle foringer i bakstillingen er skiftet samt alle bremsedeler.

understell ble tatt ned og malt med ovatrol og arkanol, det ble også jort i dørken ig bagasjerom.

bilen har stått avskiltet og lagret i garasje siste 2 åra.

tok den frem i fjord for å skifte motor.

står nå i en 318is motor fra e30. denne skal vere gått 170000. toppen er skiftet å skal vere gått 125000. jeg har kjøpt mye nye deler til den og har pusset den opp. har også lakert motorrom i samme farge som bilen.

motoren står i bilen, men har ikke fått start pga. el feil...har ikke funnet ut hva som gjør det..

det står nå 17"x8,5" rial nogaro felger med nye dekk på bilen som kan følge med avhengig av pris:)

det er også påmontert ett 40/30 senkesett, ikke godkjent i vågnkort.

kan også selges uten motor og felger om ønskelig.

en eu-godkjenning så er det bare å hente skiltene på biltilsynet:)

pris med felger og motor hbo. 25000kr.

sikkert noe som er glemt, ring om du lurer på noe:)

Kristian Østgaard

tlf. 91561315

bilen står i ørsta

tråd om bilen fra start av:

viewtopic.php?f=11&t=31504

slik ser bilen ut i dag:

mobilbilde149.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha mej en dag inn å sjå på den... Synd det ikje e shadowline.. det ej kunne tenke mej.. :(

Men om ej ikej teke masse feil... va du ute ette en med større motor? bytte i min 325tic? å ej fe mellomlegg? ej he akkurat skifta topppakning å skal ha oppstart i dag eller i morga.. meget flott bil.. he fixa alle problem.. det siste no e å prøve å få tetta oljelakasjen.. so ej he hatt på ett spesialstoff mellom topp pakning so dei bruka på båt disel motora..

Flonkandes ny turbo me he ej såtte på na.. :)

viewtopic.php?f=38&t=123068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må ha mej en dag inn å sjå på den... Synd det ikje e shadowline.. det ej kunne tenke mej.. :(

Men om ej ikej teke masse feil... va du ute ette en med større motor? bytte i min 325tic? å ej fe mellomlegg? ej he akkurat skifta topppakning å skal ha oppstart i dag eller i morga.. meget flott bil.. he fixa alle problem.. det siste no e å prøve å få tetta oljelakasjen.. so ej he hatt på ett spesialstoff mellom topp pakning so dei bruka på båt disel motora..

Flonkandes ny turbo me he ej såtte på na.. :)

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=38&t=123068

den kan vi kalle interesang!:D

men spørs hvor mye du tenker i mellomlegg.

shadowline er vell muli å få til:)

jeg drar på ferietur i mårgen å kommer tilbake om 1,5 uke. så om du fårtsatt er interesert så kan vi ta oss en dag å få sett over begge bilene?:)

hvordan jikk det med oppstart og oljelekasjen? noe annet som står ijenn?

hvorfor skal du kvitte deg med den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Må ha mej en dag inn å sjå på den... Synd det ikje e shadowline.. det ej kunne tenke mej.. :(

Men om ej ikej teke masse feil... va du ute ette en med større motor? bytte i min 325tic? å ej fe mellomlegg? ej he akkurat skifta topppakning å skal ha oppstart i dag eller i morga.. meget flott bil.. he fixa alle problem.. det siste no e å prøve å få tetta oljelakasjen.. so ej he hatt på ett spesialstoff mellom topp pakning so dei bruka på båt disel motora..

Flonkandes ny turbo me he ej såtte på na.. :)

http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=38&t=123068

den kan vi kalle interesang!:D

men spørs hvor mye du tenker i mellomlegg.

shadowline er vell muli å få til:)

jeg drar på ferietur i mårgen å kommer tilbake om 1,5 uke. så om du fårtsatt er interesert så kan vi ta oss en dag å få sett over begge bilene?:)

hvordan jikk det med oppstart og oljelekasjen? noe annet som står ijenn?

hvorfor skal du kvitte deg med den?

da var jeg hjemme å du har pm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...