dnb_91 Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 hallo! vurderer å selge min 318i pga. penge og plass mangel. Bilen har vært i daglig bruk til jeg var litt uheldig her i forje uke å slå hull i bunnpannen. har planer om å bytte bunnpanne før salge. Bilen er eu ok til 11/2011. gjort nylig: - Hjullager høyre forran og venstre bak. - byttet til sorte DE lykter orginale. Den er lakkert svart matt av en tidligere eier. ikke så fin å se til men ikke den verste heller. Det er facelift front på den nå Den er også chippet. står en diffbrems på bilen fra en automat bil. veldig artig bil å leke seg med. kan også følge med en m20b20 motor. kom med bud;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juni 30, 2010 Share Skrevet Juni 30, 2010 2 dørs? bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dnb_91 Skrevet Juli 1, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2010 4 dørs. hvordan legger eg ut bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håland Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 mye skal du ha for bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dnb_91 Skrevet Juli 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2010 kom med bud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 25, 2010 Share Skrevet Juli 25, 2010 hvor holder du til, starter med bud på 5000,- bilder??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dnb_91 Skrevet Juli 26, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2010 bergen bilen selges nok ikke med det første for 5 lapper. ja har spurt her inne hvordan eg legger ut bilder men får ikke svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juli 26, 2010 Share Skrevet Juli 26, 2010 Last opp bildene,,Vent til miniatyrbilder kommer opp. Marker den øverste linja ved siden av hvert bilde. Kopier og lim inn i tekstboksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå