Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er nok bare å kjøpe det som senker mest med den dimmen.. har selv den strlsen og har 50/35 senk og er langt ifra å subbe, kjørt på bane og ikke vært antydning til subbing.

Skrevet
spørrs vell mer på felgen.. hvilken innpress den har.. har selv 235/40-17 og det subber bak

Er d vel litt feil innpress da ;)

Skrevet
Hallo :) lurer på hvor mye jeg kan senke en bil med 17 toms felger med 225/45 dekker?

sånn at det ikke subber liksom :)

Men 60/40 senking er vel d som er mest brukt og passer best på disse bilene, om du ikke er som meg da, og har bagasjen full av tung bilstereo ;) hehehehe

Skrevet
spørrs vell mer på felgen.. hvilken innpress den har.. har selv 235/40-17 og det subber bak

det glemte jeg helt #-o men vil alikevel si at det skal være null stress å senke maks med riktig offsett....

har selv ET 13

Skrevet
hei du=) har aukkurat senket min e34 60/40, har 17" 225 / 45 på den subber ikke det hele tatt. trur nesten du må opp i 18-19" for at den ska sje noe ;)

Sorry OT, men er dette justerbart eller kun fjærer? om d er kun fjærer, hvor har du kjøpt dem? ;)

Skrevet

har 3 mm klaring med originalt understell bak og 255/40-17 på 10" brei felg. forran har jeg 8 cm klaring, blir 60/20 nå så får vi se hvordan det går.

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...