dutten Skrevet Juli 1, 2010 Share Skrevet Juli 1, 2010 vurderer nå og selge prosjektet mitt da jeg ikke lenger har noen steder og stå og skru på det.. er en e30 preface 320 cab med 323 motor har ikke så mye info om den men det som må gjøres er og fjerne endel rust på den.. har ikke skjekket gulvet men kanaler og forskjermer samt ene hjulbuen bak må byttes.. ellers så er det nylig bytta bakplate på den grunnet tidligere eier hadde rygget inn i en stolpe.. selges billig så kom med bud.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 har nå vært og tatt bilder av den så slenger ut noen.. ikke verdens beste bilder men bedre enn ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rødvin Skrevet Juli 2, 2010 Share Skrevet Juli 2, 2010 hadde kanskje trengt enn sånn delebil ... hva må du ha for den ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2010 må ikke ha så mye for den men har sagt ca 10 000,- for den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rødvin Skrevet Juli 3, 2010 Share Skrevet Juli 3, 2010 trist å se enn sånn bil har blitt ødelagt på den måten ... ser ut som den har ligget på bunn av ett hav i mange år ,, men det går kanskje ann å få bil du av det igjen ????? er den helt oppspist av rust rundt frontruta oxo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Juli 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2010 etter det jeg kan huske så er det ikke rust rundt ruta.. grunnen til at det har kommet så mye rust er for at den desverre har stått lagret ute på gresset men kan fint bli bil av den igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rødvin Skrevet Juli 5, 2010 Share Skrevet Juli 5, 2010 uff da ,, da er det mye rust i gulvet på den oxo ,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Juli 5, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2010 er overaskende lite rust under på den iallefall etter det jeg har sett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rødvin Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 har enn 95 transporter 2.4 d som trenger starter og batteri ,, du kan få bytte den i ,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2010 desverre.. har ikke noe behov for noen transporter.. har også en e34 520 i touring som kanskje er til salgs eller byttes i e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rødvin Skrevet Juli 6, 2010 Share Skrevet Juli 6, 2010 går mye tid og penger å få denne fin igjen ,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2010 desverre og tid er noe jeg ikke har nå så selger heller enn og la den stå til den er for ille... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2010 opp.. fortsatt til salgs.. førstemann med 7000 får denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E34_forever Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 Er den kjørbar? At eg kan kjøra an hjem på prøveskilter. Om den har aircondition, er endel av cabrioene som har dette trur eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dutten Skrevet September 7, 2010 Forfatter Share Skrevet September 7, 2010 denne er solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå