unbreak Skrevet Juli 1, 2010 Skrevet Juli 1, 2010 Jeg har et problem med min BMW 316i , E36, 92 Model. Har lenge følt på meg att batteriet har hatt en finger med i spillet siden den ikke vil starte. For tidligere har den gjerne blitt fort utladet, eller tullet med att alle blinklysene begynner å blinke av seg selv, det har kun skjedd av og til når jeg skal starte bilen for ett par mnd siden. Men nå har problemene blitt verre. Nå blinker bilen hele tiden. Den begynner til og med å blinke mens jeg kjører. Blinkingen kan holde på fra noen sekunder opp til 1 minutt og 2. Når jeg vir nøkkelen rundt for å starte bilen, så starter den ikke, det kommer ingen anntydning til att bilen har tenkt til å starte. Får kun på display lysene, bil-lyktene osv, samt cd-spilleren i bilen. Siden jeg koblet til annlegget for ett par uker siden, så har den blir fortere og fortere utladet, og da regnet jeg med at bilen ikke ville starte pga den var utladet. Det jeg synest er ganske merkelig nå er att jeg har koblet fra annlegget, prøvt faren min sitt batteri som er helt nytt og stemmer overens med mitt, og prøvt å starte bilen med startkabler til en annen bil, uten att dette fungerer. Har også sjekket alle sikringer, og alle er hele. Begynner å bli fryktelig irriterende å måtte trille i gang bilen hver gang jeg skal kjøre. Er det noen her som vet hva som kan være gale? Takker for hjelp. Ps, første forumpost, så bare hyl ut om noe skal være utydeligt i teksten. Thnx!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå