Ravaglia Skrevet Juli 2, 2010 Skrevet Juli 2, 2010 kom i en dump hvor det smalt kraftig pga demperene er litt gåene. rett etter fikk jeg denne beskjeden på kjørecomputeren. sjekka sikring om den var gåen. ja det var den og bytta den men gkk med en gang jeg satt på lysa. virker som en overledning men kan ikke skjønne hvor det skal ha skjedd. samtidig virker ikke hovedlyset i kupeen. tok ut kontakte til baklampa men sikring gikk like hærlig. noen som har vært borti dette før? er det noe form for relee til baklampe da? det er kun baklyset som ikke funker. rygge lys,bremselys og blinkys funker. tar imot råd med stor takk!!
sgtjoki Skrevet Juli 2, 2010 Skrevet Juli 2, 2010 Virker nærlyset på samme side? Fikk samme feil på min etter en liten dump, og da gikk V.nærlys, V.baklys og alt lys i kupeen. Spretta opp ledningspølsa som går til bagasjeromslokket og der var 10av10 ledninger uten isolasjon, og flere var gått helt av. Loddet de sammen og alt var i orden. Har hørt at dette er en vanlig feil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå