Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke til tåkelysene mine. De virker, men bare sammen med nærlys, men det er jo park lys de skal vike sammen med. Jeg har en e34 94 mod, med orginalt ledningsnett ferdig lagt. Jeg har skaffet meg riktig bryter inne i bilen. Kan det være feil relè?

Takker for alle svar :)

Skrevet

mange måte du kan gjøre det på egentlig, jeg ville lagt ei ny ledning fra en plass der du har strømm når du setter på tenninga, videre til bryteren, og så videre til releet... har du f.eks tåkebaklys kan du jo hente pluss fra forsiden av bryteren der, er vel bare styrestrømm dersom du har eget relê?

høres ut som du har hentet styrestrømm fra hovedlysene...

Skrevet
mange måte du kan gjøre det på egentlig, jeg ville lagt ei ny ledning fra en plass der du har strømm når du setter på tenninga, videre til bryteren, og så videre til releet... har du f.eks tåkebaklys kan du jo hente pluss fra forsiden av bryteren der, er vel bare styrestrømm dersom du har eget relê?

høres ut som du har hentet styrestrømm fra hovedlysene...

Takker så mye for svar Trollet. Jeg har eget relè til grøftelysene. Men når jeg tar ut releet til nærlysene, lyser park + grøftelys. Er det da bare å bytte styrestrømm fra hovedlysstrømm releet over til grøftelys releet?

Skrevet

får du ikke tull med lysbryterne da? husker ikke helt hvordan det fungerte orginalt på e34, men du har lagt opp i ettertid? og med egen bryter til grøftelysene? det er slik at du må ha på kjørelysene for og få lys i grøftelysene? da har du isåfall hentet styrestrømm fra hovedlysene en plass og må heller flytte denne til f.eks parklysstrømmen og koble innom bryteren... :geek:

Skrevet

Lednings nettet er orginalt, så jeg har ikke koblet noe på de. Det eneste jeg har gjort er å kjøpe en tre trinns lysbryter (av- tåkelys bak - tåkelys fremme). Men det er mulig at forige eier har hentet styrestrømm fra feil plass. Skal stikke og se om jeg finner noen tjuvkoblinger fra hovedysene :whut:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...